Τα social networks αναμφίβολα έχουν να κάνουν με την προβολή ενός ατόμου ή μιας επιχείρησης/οργανισμού. Αν δεν υπήρχε η ανάγκη προβολής, δε θα υπήρχαν και τα social networks, αυτό είναι κάτι το γενικά παραδεκτό. Πάνω σε αυτή τη βάση, λοιπόν, απώτερος σκοπός πολλών χρηστών του Facebook και του Twitter, των δύο δημοφιλέστερων κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως με 1,2 δις χρήστες συνδυαστικά είναι να προσελκύσουν περισσότερα “likes”, περισσότερους “followers”, γενικά να υπάρχει μεγάλη αλληλεπίδραση των υπόλοιπων χρηστών με τις δημοσιεύσεις τους. Δείτε τι μπορεί να κάνετε για να βελτιώσετε την online εικόνα σας διαβάζοντας το παρακάτω οδηγό για το τέλειο tweet & Τέλειο Facebook post!
Διαβάστε ακόμα: Οδηγός για τα Νέα Facebook Insights
Ξεκινάμε από τα βασικά, πως δηλαδή μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις. Είναι παρατηρημένο πως οι δημοσιεύσεις που περιλαμβάνουν μια εικόνα κεντρίζουν το ενδιαφέρον των χρηστών πολύ περισσότερο από μια απλή πρόταση/κείμενο ή ένα link. Αν θέλετε να πείτε κάτι, βρείτε μια εικόνα που να το πλαισιώνει ιδανικά, έτσι είναι σίγουρο πως θα πάρετε περισσότερα likes, περισσότερα σχόλια και γενικά οι χρήστες θα αλληλεπιδράσουν με τη δημοσίευσή σας σχεδόν δύο φορές περισσότερο!
Η εικόνα βοηθά το post να ξεχωρίσει μέσα στο news feed, εκεί όπου οι περισσότεροι χρήστες κάνουν αδιάκοπα και γρήγορα scroll down, σε μια προσπάθεια να τσεκάρουν όσα περισσότερα updates μπορούν καθημερινά.
Επίσης, μην κάνετε μακροσκελείς δημοσιεύσεις, οι χρήστες συχνά «κουράζονται» ή βαριούνται να διαβάσουν ολόκληρα κατεβατά. Προσπαθήστε να συμπυκνώσετε αυτό που θέλετε να πείτε σε 1-2 προτάσεις και θα ανταμοιφθείτε. Ακόμα καλύτερα, προσπαθήστε να το διατυπώσετε με τη μορφή ερώτησης, όπου είναι εφικτό, καθώς κάτι τέτοιο θα προκαλέσει την απάντηση των χρηστών και θα κερδίσετε τα διπλάσια σχόλια, ή πολύ περισσότερα. Τα κοινωνικά δίκτυα απαιτούν και προϋποθέτουν συναναστροφή, η οποία δεν περιορίζεται μόνο σε likes, αλλά επεκτείνεται συχνά και σε ολόκληρες συζητήσεις μέσω μιας δημοσίευσης.
Τέλος, επιλέξτε προσεκτικά ποιά στιγμή της ημέρας θα κάνετε τη δημοσίευσή σας. Τα στατιστικά δείχνουν πως η χρήση του Facebook ξεκινά την άνοδό της μετά τις 7 το πρωί, όταν οι περισσότεροι πηγαίνουν στη δουλειά τους και κορυφώνεται σχεδόν στις 3 το μεσημέρι, στη «μέση» της ημέρας, διατηρούμενη σε υψηλό επίπεδο μέχρι τις 9-10 το βράδυ. Το χρονικό διάστημα 10.00-22.00, λοιπόν, είναι το ιδανικό για να δημοσιεύσετε κάτι, αφού θα το δουν περισσότεροι χρήστες και είναι πιό πιθανό να αλληλεπιδράσουν μαζί του. Και κάτι ακόμη…Μην δημοσιεύετε πολύ συχνά, δεν θα υπάρχει και αντίστοιχη ανταπόκριση από τους χρήστες. Προτιμήστε να συγκεντρώνετε ενδιαφέρον «υλικό» για 1-2 δημοσιεύσεις την ημέρα και έως 4 φορές την εβδομάδα (ιδίως αν έχετε σελίδα επιχείρησης), ώστε να μη κουράζετε τους αποδέκτες των μηνυμάτων σας.
Διαβάστε ακόμα: Τα Trending Topics έρχονται και στο Facebook
Τα tweets είναι φαινομενικά εύκολη υπόθεση, αλλά στην πράξη αποδεικνύονται ενίοτε πολύπλοκη και δύσκολη διαδικασία, αν θέλουμε αποτελέσματα φυσικά. Το όριο των χαρακτήρων και η φύση τους, γενικότερα, επιβάλλουν κάποιους κανόνες που πρέπει να ακολουθήσετε, για να δημιουργηθεί ένα επιτυχημένο tweet.
• Χρησιμοποιήστε hashtags, είναι το Α και το Ω στο twitter και ουσιαστικά ορίζουν τα target group σας (περιοριστείτε σε 2 hashtags το πολύ, όμως).
• Χρησιμοποιήστε ορθό συντακτικό και ορθογραφία, ώστε τα tweets σας να είναι ευανάγνωστα και να μην αφήνουν την αίσθηση «προχειρότητας» ή και «έλλειψης ουσίας» στον αναγνώστη. Επίσης αποφύγετε όσο μπορείτε τους κεφαλαίους χαρακτήρες.
• Αντικαταστήστε συνδέσμους με σύμβολα, έτσι το κείμενο γίνεται πιό ελκυστικό στο μάτι και γλιτώνετε αρκετούς χαρακτήρες. Π.χ. αντί για «και» χρησιμοποιήστε το «&».
• Χρησιμοποιήστε λέξεις που να ωθούν τον αναγνώστη να αλληλεπιδράσει με το tweet, κάντε τον να νιώσει πως τον αφορά άμεσα και πως δεν αρκεί απλώς να το διαβάσει, αλλά πρέπει να πάει ένα βήμα παραπέρα στη διάδοσή του.
• Ενσωματώστε links στο tweet, αλλά όχι πάνω από ένα και χρησιμοποιήστε “shortlinks” για να εξοικονομήσετε χαρακτήρες. Tο goo.gl και το bit.ly κάνουν αυτή τη δουλειά.
• Αφήστε λίγους χαρακτήρες κενούς στο τέλος του tweet, σε περίπτωση που κάποιος retweeter θέλει να προσθέσει μια δική του αναφορά ή hashtag, αν δεν έχει χώρο να το κάνει, πιθανώς να μην ασχοληθεί καν με την επαναδημοσίευσή του.
Διαβάστε ακόμα: 5 Tips για να προσελκύσετε νέους followers στο Twitter
Πηγή: DigitalLife.gr
Hashtags: #etherlogic #post #guide #facebook #twitter #socialmedia