Νέες ιστοσελίδες εμφανίζονται καθημερινά στο διαδίκτυο αλλά δυστυχώς πολύ συχνά η τελική τους μορφή είναι γεμάτη λάθη. 2 από τα πιο σημαντικά αφορούν τη στρατηγική marketing που ενσωματώνει κανείς στο website του και πρόκειται για λάθη που κάνουν οι περισσότεροι επαγγελματίες online, είτε έχουν e-shop είτε μια ιστοσελίδα για την επιχείρηση τους.
Διορθώνοντας τα λάθη αυτά θα έχετε μια εντελώς νέα παρουσία στο Internet και μια Ιστοσελίδα που «δουλεύει»!
Διαβάστε ακόμα: Στοιχεία ενός αποδοτικού website
ΛΑΘΟΣ #1
Το Νο1 Λάθος που κάνουν οι περισσότεροι είναι ότι δεν κάνουν καθόλου Μάρκετινγκ (ή κάνουν ελάχιστο). Το να έχετε την καλύτερη και πιο design-άτη σελίδα του κόσμου δεν σημαίνει τίποτα εάν δεν ξέρει κανείς ότι υπάρχει!
Καθημερινά ανεβαίνουν on-line περισσότερες από 140.000 νέες σελίδες. Που είναι αυτές και ποιος τις βλέπει;
Εάν δεν θέλετε να χαθείτε στο αχανές του κυβερονοχώρου θα πρέπει να κάνετε Μάρκετινγκ στην σελίδα σας!
Ο ανταγωνισμός online είναι σκληρός και δεν μπορείτε να αφήσετε στην τύχη (ή στην Google) την επισκεψιμότητα της σελίδας σας. Το Μάρκετινγκ όμως που θα κάνετε θα πρέπει να είναι σχεδιασμένο βάση Στρατηγικής και όχι αποσπασματικό. Και αυτό μας φέρνει στο 2ο Λάθος.
Διαβάστε ακόμα: Πώς να κάνεις το website της επιχείρησης σου λειτουργικό
ΛΑΘΟΣ #2
Το Νο2 Λάθος που κάνουν οι περισσότεροι ονομάζεται 1-STEP-ΜARKETING. Χρησιμοποιούν δηλαδή τακτικές & ενέργειες ΕΝΟΣ ΒΗΜΑΤΟΣ. Τι σημαίνει αυτό;
Σημαίνει ότι οι Διαφημίσεις, banners, emails, και η ίδια η Ιστοσελίδα σας, προσπαθούν να πουλήσουν Προϊόντα & Υπηρεσίες – αμέσως – αυτή τη στιγμή στον επισκέπτη που έρχεται για πρώτη φορά! Αυτό ονομάζεται ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ-1-ΒΗΜΑΤΟΣ γιατί ο Στόχος τους είναι να “πείσουν” τον Υποψήφιο Πελάτη να πάει κατευθείαν από την διαφήμιση – να αγοράσει το προϊόν σας – ΣΕ ΜΟΛΙΣ ΕΝΑ ΒΗΜΑ!
Δεν δουλεύει έτσι, δυστυχώς! Και εάν συμβαίνει, δεν συμβαίνει συχνά.
Όταν προσπαθείτε να πουλήσετε το προϊόν σας σε κάποιον που ΔΕΝ σας ξέρει, ΔΕΝ γνωρίζει την αξία των προϊόντων και υπηρεσιών σας και ΔΕΝ σας εμπιστεύεται , ΔΕΝ θα αγοράσει (τόσο απλά).
Βεβαίως, η “χρονική απόσταση” από την αναγνώριση του προβλήματος και την έρευνα για λύση online μέχρι την πραγματική αγορά του προϊόντος, ποικίλει ανάλογα με το προϊόν. Για παράδειγμα, εάν θέλω να αγοράσω σπίτι μπορεί να μου πάρει 2 χρόνια. Εάν όμως θέλω να αγοράσω τραπέζι για τον κήπο θα μου πάρει 1-2 εβδομάδες.
Κανείς δεν θα αγοράσει εάν δεν θέλει κάτι “Τώρα” (θα πρέπει να είναι πραγματικά επείγον) ούτε θα αγοράσει με την “Πρώτη Φορά”.
Διαβάστε ακόμα: Γιατί το responsive web design είναι σήμερα απαραίτητο
Πως θα μετατρέψετε τους άγνωστους επισκέπτες της σελίδας σας σε ενδιαφερόμενους πραγματικούς πελάτες;
Στο Epixeirein.gr έχουμε αναπτύξει μια ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ 3-ΒΗΜΑΤΩΝ που θα σας βοηθήσει να διορθώσετε αυτά τα λάθη μια για πάντα!
Η Στρατηγική μας αποτελείται από 3 βήματα που μπορεί ο καθένας να ακολουθήσει.
Ακoλουθώντας την παραπάνω Στρατηγική δεν θα χρειαστεί ποτέ να “παρακαλέσετε” για πωλήσεις. Οι άνθρωποι στην λίστα σας θα ζητήσουν μόνοι τους να γίνουν πελάτες σας! Η Στρατηγική μας βασίζεται πάνω στις αρχές του Inbound Marketing.
Πηγή: epixeirein.gr