Στη μεγαλύτερη εξαγορά της ιστορίας του προχώρησε το Twitter επενδύοντας στη MoPub, τη διαφημιστική εταιρεία που ειδικεύεται στην κινητή τηλεφωνία. Έτσι, το site κοινωνικής δικτύωσης βελτιώνει την πλατφόρμα πωλήσεων διαφημιστικού χώρου καθώς προετοιμάζεται για τη δημόσια εγγραφή του τους επόμενους μήνες. Οι Financial Times, επικαλούμενοι πηγή προσκείμενη στις εξελίξεις, αποκαλύπτουν ότι το ύψος της συμφωνίας κυμαίνεται μεταξύ 300 και 400 εκατ. δολ.
Διαβάστε ακόμα: Το Twitter στο χρηματιστήτιο!
Με τη συμφωνία αυτή βελτιώνεται σχεδόν αυτομάτως η δυνατότητα αγοράς διαφήμισης στο Twitter και διευρύνεται η συνεργασία με τις παραδοσιακές εταιρίες media. Η διοίκηση του Twitter άλλωστε, έχει δηλώσει πως στόχος είναι η ενίσχυση της συνεργασίας με εταιρίες τηλεοπτικού περιεχομένου αλλά και η ανάπτυξη υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η MoPub βοηθά τους διαφημιστές να στοχεύσουν καλύτερα σε χρήστες σε πραγματικό χρόνο, επί παραδείγματι κατά τη διάρκεια γεγονότων που γίνονται live. Παρά τη συμφωνία με το Twitter, θα συνεχίσει να συνεργάζεται με άλλα δίκτυα και site, γεγονός που θα δώσει στο τελευταίο τη συμφωνία να προσφέρει τις δραστηριότητές του και σε άλλους «παίκτες» του χώρου για πρώτη φορά.
«Η κινητή τηλεφωνία είναι προφανώς το κλειδί για το Twitter συνολικά και για τη διαφημιστική μας πλατφόρμα» δήλωσε ο Κέβιν Βέιλ, αντιπρόεδρος του Twitter. «Επιτρέποντας στους διαφημιστές να αγοράζουν διαφημίσεις σε πραγματικό χρόνο, την στιγμή που παραδίδονται οι εφαρμογές στον χρήστη, βελτιώνεται η στόχευση» δήωλσε.
Η EMarketer εκτιμά ότι το Twitter θα αποκομίσει έσοδα μεγαλύτερα των 300 εκατ. δολ. από διαφήμιση στην κινητή το 2013, που θα υπερβαίνουν το 50% των συνολικών διαφημιστικών του εσόδων.
social media marketing twitter
Πηγή: spinningsm.com
Hashtags: #etherlogic #socialmedia #twitter #ads