Ίσως να μην βρίσκεται στις άμεσες προτεραιότητές σας για τα κοινωνικά δίκτυα η δημιουργία ενός Google + προφίλ, εφόσον ήδη έχετε στο Facebook, το Twitter, το LinkedIn και καθώς έχετε στη διάθεσή σας χιλιάδες ακόμη επιλογές για την κοινωνική δικτύωση της επιχείρησής σας, όπως το Instagram, το Vine, το Pinterest και το Foursquare. Ωστόσο, να είστε σίγουροι ότι το Google + πρόκειται να παίξει καθοριστικό ρόλο στο άμεσο μέλλον.
Αδιαμφισβήτητα η Google είναι η κορυφαία μηχανή αναζήτησης, μάλιστα το Google+ έχει αναφέρει τουλάχιστον 500 εκατομμύρια χρήστες, εκ των οποίων τα 2/3 είναι ενεργοί. Αυτός ο αριθμός δηλώνει μια πληθώρα χρηστών από τους οποίους μερικοί μπορούν να γίνουν το κοινό σας. Επιπλέον, υπάρχει πλέον ευθεία διασύνδεση του SEO με το Google+.
Γνωρίζετε ότι τα posts που δημοσιεύετε στο Google+ γίνονται indexed από τη Google; Εάν, παραδείγματος χάρη, δημοσιεύετε περιεχόμενο και posts για υπηρεσίες καθαρισμού χαλιών στην Αθήνα , τότε, όταν κάποιος κάνει αναζήτηση στο internet για κάτι τέτοιο, είναι πιο πιθανό να εμφανιστεί το δικό σας site.
Επιπλέον, με τα social media links να έχουν τραβήξει πολύ περισσότερο τα βλέμματα απ’ ότι στο παρελθόν, η ικανότητά σας να κατατάσσεστε πάνω από τους ανταγωνιστές σας πρόκειται να αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία απ’ ότι είχε παλαιότερα. Σ’ αυτό το άρθρο, λοιπόν, θα επικεντρωθούμε στο πώς μπορεί το Google+ να βοηθήσει να μεγαλώσετε το κοινό της επιχείρησής σας online, να κατατάσσεστε υψηλότερα και να βρίσκεστε στο προσκήνιο του ανταγωνισμού.
Πρώτα απ’ όλα, δημιουργήστε το προφίλ της επιχείρησής σας και προσθέστε σχετικές φωτογραφίες και πληροφορίες, έτσι ώστε οι επισκέπτες της σελίδας σας να καταλάβουν ποιοι είστε και τι προσφέρετε. Βεβαιωθείτε, επίσης, ότι έχετε προσθέσει σχετικές λέξεις-κλειδιά, ώστε να εμφανίζεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης. Τέλος, μην ξεχάσετε να προσθέσετε φωτογραφίες που θα λένε στους επισκέπτες την ιστορία της επιχείρησής σας και που θα δώσουν αξία στη σελίδα σας.
Διαβάστε ακόμα: Τέλος τα sponsored stories απο το Facebook
Ζητήστε από τους εργαζόμενους και τους εταίρους της επιχείρησης σας στο Google + να σας προσθέσουν στους κύκλους τους. Ζητήστε τους, επίσης, να αλληλεπιδρούν με τη σελίδα σας και να ξεκινούν συζητήσεις. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρχει συνεχής δραστηριότητα στο site σας..
Μια καλή ιδέα είναι να προσκαλέσετε τρίτους να κάνουν posts στη δική σας σελίδα σε τακτική βάση. Βάζοντας ένα link του λογαριασμού σας στο δικό τους account, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα δημιουργήσετε περισσότερο traffic στη σελίδα σας.
Συνδέστε το Google + σας με διάφορες πλατφόρμες: website, Twitter, Facebook κ.ά. Εάν υπάρχει traffic ήδη σε ένα από αυτά, με το να προσθέσετε ένα link στη σελίδα σας στο Google +, έχετε την ευκαιρία να οδηγήσετε εκεί το traffic.
Μην ξεχνάτε να αναφέρετε τη σελίδα σας στο Google+ σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική δραστηριότητα, όποτε αυτό είναι βέβαια εφικτό.
Αναζητήστε χρήστες που είναι σχετικοί με την επιχείρησή σας και τον κλάδο σας και που είναι σχετικά ενεργοί στα κοινωνικά δίκτυα. Από τέτοιου είδους χρήστες θα πάρετε ιδέες για το περιεχόμενο που πρέπει να δημοσιεύετε στη σελίδα σας. Θα μάθετε, επίσης, το τι δουλεύει και τι όχι στη δική σας περίπτωση.
Διαβάστε ακόμα: 4 συμβουλές για να αυξήσετε το engagement
Ο τύπος του περιεχομένου που δημοσιεύετε και το πρόγραμμα με το οποίο το δημοσιεύετε είναι κρίσιμα για την ανάπτυξη της κοινότητας σας στο Google +. Φροντίστε να καταλάβετε σύντομα ποιον τύπο περιεχομένου εκτιμά το κοινό σας και ποιον όχι.
Καταρτίστε ένα πλάνο και προσπαθήστε να δημοσιεύετε περιεχόμενο όσο πιο συχνά γίνεται. Έτσι, θα αποκτήσετε κοινό που θα επιστρέφει συνεχώς στη σελίδα σας για να ενημερωθεί.
Επιπλέον, φροντίστε να δημοσιεύετε περιεχόμενο που δεν αποσκοπεί αποκλειστικά και μόνο στις πωλήσεις, αλλά είναι γενικά χρήσιμο, engaging και εκπαιδευτικό. Παράλληλα, δημοσιεύστε περιεχόμενο που ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντα του κοινού σας και όχι μόνο στα δικά σας. Δημοσιεύοντας ερωτήσεις ή ζητώντας από το κοινό σας feedback, του δίνετε την ευκαιρία να αλληλεπιδράσει με τα posts σας.
Tο να δημιουργήσετε μια κοινότητα είναι ένας καλός τρόπος για να εμφανίσετε την επιχείρησή σας ως leader στον κλάδο σας, αλλά και για να παρακολουθείτε από κοντά το τι συμβαίνει στην αγορά.
Διαβάστε ακόμα: Πως να αυξήσετε το κοινό σας στα Social Media
Φροντίστε να κάνετε το group σας δημόσιο έχοντας ως προϋπόθεση οι χρήστες να κάνουν εγγραφή για να περιορίσετε μ’ αυτό τον τρόπο τους spammers. Έτσι, δημιουργώντας μια κοινότητα, βελτιώνετε την εικόνα και την αξιοπιστία του brand σας.
Συνεπώς, το Google + είναι ένα χρήσιμο εργαλείο και μπορεί να σας βοηθήσει να εδραιώσετε την αξιοπιστία σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του site σας δημιουργώντας ταυτόχρονα μια κοινότητα. Φροντίστε λοιπόν να το εντάξετε στο πλάνο σας το 2014.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Σπύρος Μυγδάνης
Σχετικά με Spyros Mygdanis
Co-founder της EtherLogic και Web-Mobile Developer. Δημιουργεί και επιμελείται το περιεχόμενο του blog της EtherLogic και προγραμματίζει τη δημοσίευση άρθρων για θέματα που αφορούν το Internet Marketing. Στόχος του να κάνει γνωστές τις δυνατότητες της διαδικτυακής διαφήμισης ώστε να βοηθήσει τους ανθρώπους στη δημιουργία και προώθηση της ιστορίας, της ιδέας τους ή της εταιρίας τους online!
Hashtags: #etherlogic #social #media #marketing #google+ #g+ social media marketing google+ 2014