Όταν συνήθως ακούμε περί Facebook και social media το μυαλό μας πάει στους φίλους μας, σε events, σε σελίδες αγαπημένων μας brands, σε celebrities ίσως και στο farmville. Σε καμία όμως περίπτωση δεν σκεφτόμαστε την δημοφιλέστερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης όταν έρχεται η στιγμή να παραγγείλουμε φαγητό.
Διαβάστε ακόμα: Πόσο φιλικό προς τα social media είναι το website σας;
Το Facebook, συνεχίζοντας τη προσπάθειά του να φέρει πιο κοντά την προσφορά με τη ζήτηση, ανακοίνωσε λίγες μέρες πριν την ενσωμάτωση του Single Platform, ενός online δικτύου δημοσίευσης για μηχανές αναζήτησης, σελίδες αξιολόγησης υπηρεσιών και προϊόντων (review sites), για καταλόγους, όπως επίσης και για mobile εφαρμογές, με τη χρήση του οποίου ο ιδιοκτήτης ή διευθυντής ενός εστιατορίου μπορεί να ποστάρει τον κατάλογο του καταστήματος μαζί με φωτογραφίες των προϊόντων και πληροφορίες επικοινωνίας σε υπηρεσίες όπως Foursquare, Tripadvisor, Yelp, UrbanSpoon, Yahoo local, στον χρυσό οδηγό και σε δεκάδες άλλα product listing websites.
Διαβάστε ακόμα: Η πλειοψηφία των μικρών επιχειρήσεων χρησιμοποιεί social media
Το δυσκολότερο πράγμα για ένα εστιατόριο είναι να πείσει τον πελάτη να μπει στο κατάστημα και να δει το menu. Τώρα πλέον μπαίνοντας στη σελίδα του αγαπημένου μας εστιατορίου στο facebook μέσω του single platform θα μπορούμε να βλέπουμε τον κατάλογο με τις προσφορές που ισχύουν κάθε φορά. Η υπηρεσία για την ώρα είναι διαθέσιμη μόνο στις ΗΠΑ και τον Καναδά, περιμένουμε όμως με μεγάλη ανυπομονησία την μεταφορά του και στην Ευρώπη.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Aris Polizos
Πηγή: suit.gr