Σε άλλα νέα, η Google ανακοίνωσε το Global Market Finder.
Αυτό είναι δυνητικά ένα καταπληκτικό εργαλείο, αφού σκοπός του είναι να ταιριάξει αυτό που προσφέρει κάθε επιχείρηση με την παγκόσμια ζήτηση γι αυτό το προϊόν ή υπηρεσία.
Διαβάστε ακόμα: Το Hummingbird και οι αλλαγές στο SEO
Είναι σαν ένα εξελιγμένο Keyword Planner που έχει το Adwords μαζί με το Google Translate, το οποίο μεταφράζει τον όρο αναζητήσεις που μας ενδιαφέρει σε όλες τις γλώσσες για όλες τις χώρες, ώστε να μας δώσει μια ιδέα για το τι αναζητά ο κόσμος (κυριολεκτικά: ο κόσμος όλος).
Διαβάστε ακόμα: Στοιχεία ενός αποδοτικού website
Στο παράδειγμα εδώ, δεν επέλεξα να δω παγκόσμια αποτελέσματα αλλά τα αποτελέσματα των 20 πλουσιοτέρων χωρών (G20), σε ότι αφορά τις αναζητήσεις του κοινού για διακοπές.
Εννοείται πως τα εν λόγω αποτελέσματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για Adwords όσο και για SEO.
Πηγή: suit.gr
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!