Το Facebook παλεύει ώστε να αποτελεί μια αποτελεσματική διαφημιστική λύση εδώ και καιρό. Τελευταία ανέπτυξε πιο απλές διαφημιστικές μεθόδους και έφτιαξε ένα χώρο διαφημίσεων ειδικά για επιχειρίσεις προσπαθώντας να αποδείξει τι μπορεί να προσφέρει στα διάφορα brands.
Τώρα, το Facebook επιθυμεί να δείξει τι μπορεί να προσφέρει σε εμπόρους λιανικής σε σύγκριση με άλλες δοκιμασμένες διαφημιστικές ενέργειες όπως η τηλεόραση, το έντυπο υλικό, οι διαφημίσεις σε ιστοσελίδες κ.τ.λ. Το Facebook λοιπόν αναπτύσει και θα προωθήσει σύντομα ένα πρωτότυπο μοντέλο διαφήμισης για μεγάλους εμπόρους λιανικής, όπως δήλωσε ο manager αυτής της νέας πλατφόρμας, Joshua Opoku.
Διαβάστε ακόμα: Το Twitter στο χρηματιστήριο!
Ο Opoku επισήμανε ότι το project θα βγει online στις επόμενες βδομάδες με τη Walmart ήδη να δοκιμάζει τη νέα πλατφόρμα και συκρίνοντας τα στατιστικά και την αποτελεσμπατικότητα της καμπάνιας δείχνουν απόλυτα ευχαριστημένοι. Παρόλο που αντίστοιχη τεχνολογία είναι ήδη διαθέσιμη στα μικρά brands το Facebook ήθελε να σχεδιάσει ένα μοντέλο για μεγαλύτερες εταιρείες – όπως η Walmart και η Target – που πουλούν προϊόντα από διάφορα brands. Σημαντικό είναι ότι μέσα από αυτή τη συνδιαστική διαφημιστική πλατφόρμα, αυτές οι μεγάλες εταιρείες θα μπορούν εύκολα να συγκρίνουν την αποτελεσματικότα των διαφημιστικών ενεργειών με αντίστοιχες καμπάνιες στη τηλεόραση, τον τύπο ή το ραδιόφωνο.
Η νέα πλατφόρμα θα αποδείξει την αξία της διαφήμισης στο Facebook αφού μπορεί να αποφέρει καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με το κόστος της καμπάνιας σε σύσκριση ας πούμε με την τηλεόραση. Μάλιστα αφού οι μεγάλες αυτές εταιρείες θα μοιράζονται τα στοιχεία τους με το Facebook, το ίδιο το Facebook θα έχει μια καλύτερη ιδέα για το πώς οι διαφημίσεις τους ανταγωνίζονται αλλες πλατφόρμες. Facebook Mix Marketing Lead Joshua Opoku.
Για την ώρα η νέα marketing πλατφόρμα είναι σχεδιασμένη στα μέτρα επιχειρήσεων που πουλούν καταναλωτικά προϊόντα αλλά στο μέλλον θα υποστηρίζει καλύτερα και εταρείες τεχνολογίας και άλλες επιχειρήσεις. Στόχος του Facebook είναι να δώσουν στους διαφημιστές να καταλάβουν μέσα από τι πλατφόρμα τι πραγματικά μετράει με τη δυνατότητα καλύτερων στατιστικών ώστε να κατανοούν τι πραγματικά οδηγά σε πωλήσεις και τι όχι.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η ίδια η πλατφόρμα θα προτείνει το πόσο της κάθε καμπάνιας!
Ενημερωθείτε εδώ για άλλα νέα πάνω στα social media και αν έχετε απορίες επικοινωνείστε μαζί μας!
Σχετικά με Spyros Mygdanis
Co-founder της EtherLogic και Web-Mobile Developer. Δημιουργεί και επιμελείται το περιεχόμενο του blog της EtherLogic και προγραμματίζει τη δημοσίευση άρθρων για θέματα που αφορούν το Internet Marketing. Στόχος του να κάνει γνωστές τις δυνατότητες της διαδικτυακής διαφήμισης ώστε να βοηθήσει τους ανθρώπους στη δημιουργία και προώθηση της ιστορίας, της ιδέας τους ή της εταιρίας τους online!
Hashtags: #etherlogic #socialmedia #ads #marketing #facebook