Η Google αποφάσισε να δώσει στους διαχειριστές Google+ σελίδων τη δυνατότητα να προβάλλουν insights (analytics), λεγόμενα και ως «πληροφορίες» για όσους χρησιμοποιούν την ελληνική γλώσσα.
Διαβάστε ακόμα: Email Marketing στο eCommerce
Η σελίδα των insights μπορεί να βρεθεί αν ο διαχειριστής συνδεθεί με το προφίλ της σελίδας, στη συνέχεια επιλέξει από το αριστερό μενού την επιλογή «My Business» και τέλος την επιλογή «Προβολή insights». Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρεις κύριες κατηγορίες για insights: Οι Ορατότητα (Visibility), Αφοσίωση (Engagement) και Κοινό (Audience).
Η ορατότητα δείχνει στους διαχειριστές της σελίδας τις συνολικές προβολές της, οι οποίες αποτελούνται από τις προβολές των αναρτήσεων, του προφίλ και των φωτογραφιών, αλλά και αναλυτικά τις προβολές των προηγούμενων, για διάστημα το οποίο ορίζει ο χρήστης.
Η αφοσίωση δείχνει τις προβολές και ενέργειες (σχόλια, +1s και κοινοποιήσεις) κάθε ανάρτησης της σελίδας, αλλά και συνολικά τις ενέργειες για κάθε τύπο ανάρτησης (Κείμενο και άλλα, Σύνδεσμος, Φωτογραφία, Βίντεο).
Το κοινό δείχνει πληροφορίες όπως τη χώρα, το φύλο και την ηλικία των followers της σελίδας, δηλαδή τα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Απαιτούνται τουλάχιστον 200 followers για να εμφανιστούν πληροφορίες για το κοινό.
Διαβάστε ακόμα: Ξεκινώντας με την PPC διαφήμιση
Τέλος, για όσους θέλουν να βλέπουν τα insights της Google+ σελίδας τους σε Android, μπορούν να κατεβάσουν τη νέα εφαρμογή Google My Business από το Google Play. Σύντομα θα κυκλοφορήσει και η αντίστοιχη iOS εφαρμογή.
Για περισσότερα, δείτε ένα PDF το οποίο διέθεσε η Google για τα Google+ Insights.
[eth_contact}
Πηγή: GPlus Post | socialmedialife.gr