Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (E-Mail Marketing) ανήκει στις οικονομικές εφαρμογές που χρησιμοποιούνται περισσότερο από τους διαδικτυακούς εμπόρους για την προσέγγιση νέων πελατών αλλά και για τη διατήρηση των υφισταμένων πελατών.
Πολλοί έμποροι, όμως, είναι δυσαρεστημένοι με τα αποτελέσματα που προκύπτουν από των μετρήσεων των ηλεκτρονικών επιστολών τους και των newsletters, ενώ αρκετοί από αυτούς προβληματίζονται εάν οι χρήστες είναι τσαντισμένοι με τον όγκο των newsletter που λαμβάνουν καθημερινά.
Διαβάστε ακόμα: Οδηγός Email Marketing
Συγχρόνως, όμως, στο ηλεκτρονικό εμπόριο μπορούν να επιτευχθούν σημαντικά οφέλη μέσω του E-mail Marketing. Αρκεί τα παραπάνω μηνύματα να αναφέρονται στη σωστή θεματολογία, όπως προσφορές, διαγωνισμούς το λανσάρισμα νέων προϊόντων ή τη στόχευση σε συγκεκριμένα προϊόντα, η οποία θα πρέπει να είναι σχετική με τις επιθυμίες και τις ανάγκες των «ετερογενών» πελατών τους. Ενώ οι έμποροι θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους μερικούς βασικούς κανόνες για τον σωστό σχεδιασμού αυτού!
Ο σχεδιασμός ελκυστικών – λειτουργικών emails και newsletters παίζει ένα κυρίαρχο ρόλο στο E-Mail Marketing. Κεντρικό ρόλο στη συνολική επιτυχία μας διασυνοριακής καμπάνιας ενός E-Mail ή ενός Newsletter διαδραματίζουν:
Διαβάστε ακόμα: EtherMail η νέα υπηρεσία email marketing από την EtherLogic
Διαβάστε ακόμα: Βελτιώστε την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα
Μια εξαιρετική βήμα προς βήμα καθοδήγηση για την επίτευξη καλών σχεδιασμένων E-mails και Newsletter προσφέρει η Email Monks.
Η τάση στο E-Mail Marketing οδεύει από την μαζική αποστολή στην εξατομικευμένη και ευφυή αποστολή. Ολοένα και περισσότερες εταιρείες συνειδητοποιούν ότι δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με αφηρημένες ομάδες στόχους, αλλά με ανθρώπους που έχουν τα ατομικά συμφέροντα και προτιμήσεις . Ως εκ τούτου, η επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου γίνεται κατ ‘ανάγκην αυθεντική, ατομική και προσανατολισμένη στον διάλογο.
Διαβάστε ακόμα: Τι αλλάζει από 13 Ιουνίου στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Επιπλέον, το αποτελεσματικό E-Mail Marketing απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό. Ενώ η εκτεταμένη δυνατότητα μέτρησης κάθε καμπάνιας είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Καθώς κάθε αντίδραση των αποδεκτών ενός newsletter μπορεί να μετρηθεί και να ταξινομηθεί σε μεμονωμένους χρήστες, εφόσον παρέχεται η κατάλληλη συναίνεση.
Πηγή: .epixeiro.gr