Το LinkedIn ακολουθεί πιστά τη συνταγή του Facebook και του Twitter με τη νέα δυνατότητα διαφημίσης, τα Sponsored Updates. Τα Sponsored Updates θα επιτρέχουν σε πάνω από 3 εκατομμύρια εταιρείες στο γνωστό κοινωνικό δίκτυο να προωθήσουν τα νέα τους (updates) σε ένα μεγαλύρερο κοινό σε αντίθεση με τους χρήστες που ήδη παρακολουθούν το προφίλ της κάθε εταιρείας (followers).
Με τα sponsored updates, οι διαφημιστές θα μπορούν να διανέμουν το εκάστοτε περιεχόμενο απευθείας σε ενδιαφερόμενους επαγγελματίες και μάλιστα σε ένα χώρο που ήδη καταναλώνεται ανάλογο πρϊόν-περιεχόμενο.
David Hann, LinkedIn’s vice president of product management.
Τα Sponsored Updates θα επιτρέπουν στη κάθε εταιρεία να μοιραστεί τις δημοσιεύεσεις, τα άρθρα, τα videos, τα slideshows και οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο με ενδιαφερόμενους επαγγελματίες που έχουν σχέση με το αντικείμενο αυτής της εταιρείας αλλά και με τωρινούς αλλά πιθανούς καταναλωτές που μπορεί να μην έχουν ακούσει ποτέ για τη συγκεκριμένη επιχείριση. Οι διαφημιστές θα μπορούν να προμηθεύσουν το περιεχόμενό τους σε στοχευμένο κοινό – με βάση τα δεδομένα από το προφίλ του καθενός – έτσι ώστε να αυξήσουν την προβολή του υλικού τους αλλά και τις πιθανότητες να γίνει αναπαραγωγή αυτού (share) από άλλους. Και το πιο σημαντικό, θα μπορούν να παρακολουθήσουν την επιτυχία της καμπάνιας τους με κατάλληλα Analytics.
Δείτε αλλαγές και σε άλλα δημοφιλή social media!
Τα Analytics θα επιτρέπουν στο κάθε διαχειριστή να ελέγχει ποιές δημοσιεύσεις προσεγγίζουν περισσότερο κοινό (είτε είναι sponsored update είτε όχι) ώστε να επιλέγει δημοσιεύσεις που παράγουν καλύτερη αλληλεπίδραση με το χρήστη. Όπως τα Analytics άλλων κοινωνικών δικτύων (βλέπε Facebook Insights) για καλύτερη αξιολόγηση της σελίδας της κάθε εταιρείας θα μπορεί να γίνει φιλτράρισμα των δημοσιεύσεων με βάσει το τύπο αλλά και το χρόνο δημοσίευσης, θα είναι δυνατή η εύρεση δημογραφικών χαρακρητριστικών των followers όπως επίσης και η σύγκριση των χρηστών αυτών με άλλες ανταγωνιστικές εταιρικές σελίδες.
Γενικώς βλέπουμε ότι το LinkedIn έχει κάνει πολλές και δυνατές αλλαγές όπως το Rich Media που έχουμε ξανααναφέρει, την ολόκληρη αλλαγή της όλου του προφίλ της κάθε εταιρείας, τη προσθήκη mention σα το Facebook για διευκόλυνση της κάθε συνομιλίας, το “ποιός είδε τις δημοσιεύσεις σας” και άλλες μικρές αλλαγές για καλύτερη παρουσιάση της εταιρείας ή επαγγελματία. Καμία αλλαγή όμως δεν επηρεάζει τόσο το τοπίο όσο τα sponsored updates!
Στην EtherLogic πιστεύουμε ότι τα Sponsored Updates είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο προώθησης και θα βοηθήσεις μεγάλες και μικρές εταιρείες. Ένα σημαντικό κομμάτι είναι ότι εμφανίζονται στο news feed των μελών του LinkedIn και φαίνονται σαν κανονικά updates, δεν είναι ενοχλητικά σαν π.χ. τεράστια banners και είναι πιο εύκολο έτσι να αλληλεπιδράσει μαζί τους ο χρήστης. Στοχεύετε συγκεκριμένο κοινό, κοινό που υπάρχει ήδη, βάζετε συγκεκριμένο budget για τη καμπάνια σας και από αυτό το budget αφαιρούνται χρήματα όταν πετυχαίνεται ο στόχος σας (cost per click ή cost per impression) όπως το Facebook.
Εσείς πιστεύετε στην επιτυχία των sponsored updates; Θέλετε να διαχειριστούμε τη καμπάνια σας; Αν ναι επικοινωνείστε μαζί μας!
Hashtags: #etherlogic #linkedin #socialmedia #sponsoredads #ads
Πηγή: LinkedIn Blog, Mashable