Content Marketing, μία έννοια που αποτελεί το Α και το Ω στη νέα εποχή της διαφήμισης και της προώθησης και που αν ξέρεις να την εφαρμόσεις σωστά πετυχαίνεις ή ακόμα και ξεπερνάς τους επιθυμητούς σου στόχους. Τι είναι όμως το content marketing και ποια είναι η ιστορία του; Αν ενδιαφέρεσαι να γνωρίσεις την εξέλιξή του μπορείς εύκολα κι απλά να παρατηρήσεις την «παραμυθένια» απόδοση της πορείας του στο infographic της Syndacast.
Διαβάστε ακόμα: Ξεκινώντας με την PPC διαφήμιση
Συνοπτικά, ο όρος content marketing άρχισε να ακούγεται το 2010 και με γοργούς ρυθμούς διαδόθηκε μέσα στο διάστημα 2011 – 2013. Σε αυτό το διάστημα ο κόσμος των επιχειρήσεων κατάλαβε την ευεργετική επίδραση που θα μπορούσε να έχει η χρήση του content marketing και έτσι το business marketing άρχισε να λειτουργεί χέρι-χέρι με τη νέα αυτή πρακτική. Μέσα από αυτή την προσπάθεια προέκυψαν τα εξής ενδιαφέροντα συμπεράσματα:
Διαβάστε ακόμα: Το Facebook Θα Χρησιμοποιεί Το Ιστορικό Του Browser Για Διαφημίσεις
Το καλό content είναι το κλειδί για να προσελκύσεις το target group σου και νέους πελάτες και να αυξήσεις το engagement. Βέβαια, είναι εξίσου απαραίτητο να υπάρχει και ένα responsive web design ώστε η εμπειρία του χρήστη στη σελίδα μας να είναι η βέλτιστη δυνατή.
Άρα τι μάθαμε σήμερα; …high quality content is the key!
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Πηγή: MARA HAVAKI – suit.gr