Ένας πραγματικός πανικός επικράτησε στα social media κατά την διάρκεια των φετινών Video Music Awards του MTV. Πάνω από το 90% των τηλεθεατών σχολίασαν στο Facebook τα βραβεία αλλά και την προκλητική εμφάνιση της Miley Cyrus.

Την Κυριακή το βράδυ 9 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες έκαναν πάνω από 26 εκατομμύρια posts, likes και comments για τα βραβεία. Σημειώνεται πως η τηλεθέαση ξεπέρασε τα 10 εκατομμύρια τηλεθεατές. Ο αντίστοιχος αριθμός χρηστών του twitter άγγιξε τα 3,5 εκατομμύρια με 20 περίπου εκατομμύρια tweets.

Διαβάστε ακόμη: Έρχονται τα editorialized tweets!

Αξία έχει να σημειώσουμε ότι κάτι αντίστοιχο συνέβη και κατά την διάρκεια των βραβείων Όσκαρ. Τότε 34 εκατομμύρια χρήστες δημιούργησαν 66,5 εκατομμύρια interactions.

Το Facebook δημοσίευσε αυτά τα στοιχεία σε μια προσπάθεια να ενισχύσει, ως ευκαιρία για προωθητικές ενέργειες, το λεγόμενο second screen . Τo φαινόμενο δηλαδή της χρήσης μιας δεύτερης συσκευής όπως το tablet ή to smartphone κατά την διάρκεια παρακολούθησης ενός τηλεοπτικού προγράμματος. Κυρίαρχος σε αυτό το φαινόμενο θεωρείται το twitter.

second screen advertising

Η προσπάθεια του Facebook να ενισχύσει την δημόσια συζήτηση ξεκίνησε με το λανσάρισμα των hashtags τον Ιούνιο. Συμφώνα με έγκυρες πηγές το Facebook ετοιμάζει και την δημιουργία trending topic list η οποία βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο.

Διαβάστε ακόμα: Video Ads στο Facebook!

Ποια είναι η γνώμη σας για αυτό το φαινόμενο; Αφήστε μας το σχόλιο σας;

 

Hashtags: #etherlogic #vma13 #secondscreen #socialmedia #facebook #twitter #onlinemarketing

Πηγή: Mashable

0 Comments

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

EtherLogic P.C. © 2017  - All Rights Reserved

Log in with your credentials

Forgot your details?