Το περιεχόμενο της σελίδας σας μετράει περισσότερο από ποτέ! Αυτό αποδεικνύει και η πρόσφατη αλλαγή της Google στον αλγόριθμο αναζήτησης (Hummingbird) που κατευθύνει ιδιοκτήτες και SEO professionals ιστοσελίδων να προσφέρουν ιστοσχώρους με σωστό και ποιοτικό περιεχόμενο αντί απλά να τις γεμίζουν με keywords.

Άσχετα όμως με το Search Engine Optimization, για να μας εμπιστευτεί το κοινό, για να δημιουργηθούν τακτικοί αναγνώστες πρέπει το content της σελίδας μας να είναι ενδιαφέρων, «φρέσκο» και γεμάτο χρήσιμες πληροφορίες. Αν το περιεχόμενο μας έχει αξία ο κόσμος θα παρακολουθεί το site μας και θα έχει άλλη σχέση με το brand μας.

Το περιεχόμενο εκτός από ποιοτικό ωστόσο, πρέπει να ανανεώνεται. Κλασσική λύση για κάθε εταιρεία είναι η δημιουργία ενός blog που θα προσφέρει νέα του χώρου, απόψεις, νέα της επιχείρισης κ.τ.λ. Όμως δεν είναι τόσο απλό. Το να να φτιάξει κάποιος blog και να το ενσωματώσει στη σελίδα του δεν είναι κάτι δύσκολο αλλά το να το ανανεώνει συχνά μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα.

Διαβάστε ακόμα: Η Google θα πουλά τα σχόλια των χρηστών της σε διαφημιστές!

Χρειάζεται αρχικά ένα πλάνο, ένας σχεδιασμός, να έχουν απαντηθεί ερωτήσεις όπως

  • πόσες φορές θα γράφει η ομάδα μου άρθρα κάθε βδομάδα;
  • τι θέματα θα αφορούν τα άρθρα του blog;
  • πόση ώρα θα αφιερώσω;
  • ποιες ώρες είναι καλύτερα να δημοσιεύω το περιεχόμενό μου;
  • τι κοινό θέλω να στοχεύσω με τις δημοσιεύσεις μου;
  • πώς είναι σχετικό το περιεχόμενό μου με αυτό κοινό;
  • πώς θα το ενσωματώσω με τη καμπάνια μου στα κοινωνικά δίκτυα;
  • πώς θα κάνω το κείμενο μου ελκυστικό για τον αναγνώστη
  • ποιους κανόνες πρέπει ταυτόχρονα να ακολουθώ για search engine optimization;
  • πώς θα εμπλουτίσω το περιεχόμενό μου ώστε να μην είναι μονότονο;
  • τι κάνει ο ανταγωνισμός μου;
  • τι πρέπει να προσέχω και τι λάθη πρέπει να αποφύγω;

internet marketing content

Διαβάστε ακόμα: Πώς θα φαίνομαι ψηλά στην Google;

Έχει η εταιρεία σας blog; Έχετε κάνει σχεδιασμό για τη παραγωγή τακτικού και σωστού περιεχομένου; Αν θέλετε βοήθεια για να σχεδιάσετε μια μηχανή content marketing επικοινωνείστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας βρούμε λύσεις!

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να μάθετε πότε θα βγει το επόμενο άρθρο της EtherLogic στη κατηγορία Content Marketing με τίτλο «16 Ιδέες για παραγωγή περιεχομένου«!

Σπύρος Μυγδάνης

Σχετικά με Spyros Mygdanis

Spyros Mygdanis

Co-founder της EtherLogic και Web-Mobile Developer. Δημιουργεί και επιμελείται το περιεχόμενο του blog της EtherLogic και προγραμματίζει τη δημοσίευση άρθρων για θέματα που αφορούν το Internet Marketing. Στόχος του να κάνει γνωστές τις δυνατότητες της διαδικτυακής διαφήμισης ώστε να βοηθήσει τους ανθρώπους στη δημιουργία και προώθηση της ιστορίας, της ιδέας τους ή της εταιρίας τους online!

Hashtags: #etherlogic #contentmarketing #content #plan #infographic

0 Comments

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

EtherLogic P.C. © 2017  - All Rights Reserved

Log in with your credentials

Forgot your details?