Γράφεται ένα φανταστικό post στο blog ή εκδίδεται ένα σημαντικό δελτίο τύπου και είστε έτοιμοι να το στείλετε στο Τwitter. Ποιο είναι το επόμενο βήμα; Πώς μπορείτε να παρακολουθείτε το ενδιαφέρον και να καταλάβετε πως μοιράζεται το περιεχόμενο σας; Και τι γίνεται με το περιεχόμενο των μεγαλύτερων ανταγωνιστών σας;
Διαβάστε ακόμα: Το γλωσσάρι του Facebook Marketing
Η λειτουργία αναζήτησης του Twitter μπορεί να αναζητήσει και να επιστρέψει αποτελέσματα για κάθε URL που έχει διαδοθεί στο Twitter. Επιπλέον, ο αλγόριθμος αναζήτησης είναι αρκετά έξυπνος ώστε να κοιτάξουμε μέσα από πολλά συντομευμένα URLs που χρησιμοποιούνται στο Twitter. Αυτά τα ερωτήματα μπορούν να συνδυαστούν με προηγμένες επιλογές αναζήτησης του Twitter, κάνοντας το ένα αρκετά ισχυρό εργαλείο για τους marketers και τους ερευνητές.
Πως να αναζητήσετε links στο Twitter
1. Συνδεθείτε στο Twitter
2. Πληκτρολογήστε την πλήρη διεύθυνση URL ή μέρος αυτής στο πλαίσιο αναζήτησης στο πάνω μέρος της σελίδας
3. Προσθέστε τυχόν άλλους φορείς της αναζήτησης
4. Κάντε κλικ στο μεγεθυντικό φακό για αναζήτηση
Διαβάστε ακόμα: 3 tips για πιο φιλικά websites
Στις έρευνες τα links εμφανίζονται με αντίστροφη χρονολογική σειρά, και Top Tweets, λόγω ότι ο αλγόριθμος του Twitter έχει καθοριστεί ή αποστέλλεται από τους χρήστες με την μεγαλύτερη αξία στην κορυφή. Όπου υπάρχει Twitter θα εμφανίζει εικόνες και άλλα μέσα που έχουν μοιραστεί μαζί με τον σύνδεσμο.
Αφήστε την αναζήτηση ανοιχτή και θα συνεχίσει να ενημερώνεται κατά την διάρκεια της ημέρας, ζητώντας σας να κάνετε κλικ για να δείτε τα νέα αποτελέσματα. Αποθηκεύστε την αναζήτηση και θα μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε ξανά οποιαδήποτε στιγμή.
Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε τα tweets που δεν περιλαμβάνουν domains ή URLs που θέλετε να εξαιρέσετε απλά βάζοντας ένα μείον μπροστά. Π.χ. keyword -website.com.
Προτάσεις
Ψάχνοντας για τα links στο Twitter έχει πολλές πρακτικές χρήσεις για τους marketers και τα brands όπως οι εξής:
1. Tweets που περιλαμβάνουν ένα link στο domain σας (παράδειγμα: brand.com)
2. Tweets που περιλαμβάνουν ένα link στο blog σας (παράδειγμα: brand.com / blog)
3. Tweets που περιλαμβάνουν ένα link στο τελευταίο ποστάρισμα του blog σας (παράδειγμα: brand.com / blog / άρθρο)
4. Tweets που περιλαμβάνουν ένα σύνδεσμο με ένα προϊόν (π.χ.: brand.com / product.html) ή προϊόντα (π.χ.: brand.com / προϊόντα /) στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου σας
5. Tweets που περιλαμβάνουν ένα link στην σελίδα υποστήριξης του πελάτη (π.χ.: brand.com / help)
Επιπλέον, όλες αυτές οι αναζητήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν σε συνδέσμους σε κοινή χρήση στο Twitter για τα εμπορικά σήματα ανταγωνιστών, προϊόντα και υπηρεσίες καθώς και links της βιομηχανίας, της έρευνας και τα λοιπά.
Πειραματιστείτε με ότι καλύπτει και βελτιώνει τις ανάγκες σας.
Πηγή: spinningsm.com
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Hashtags: #etherlogic #twitter #marketers #socialmedia