Η εταιρία Shareaholic δημοσιεύει ανά λίγους μήνες έρευνα με θέμα την κίνηση που στέλνει κάθε κοινωνικό μέσο στα sites ή αλλιώς, σε όρους digital marketing, τοreferral traffic του κάθε social network, μελετώντας τουλάχιστον 200.000 sites με πάνω από 250 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες σε μηνιαία βάση το καθένα.
Διαβάστε ακόμα: Facebook Tracking Pixel …όπως λέμε Google Analytics
Πηγή : shareaholic.com
Διαβάστε ακόμα: Το Facebook καθυστερεί την κυκλοφορία των autoplay video διαφημίσεων
Σύμφωνα με τα παραπάνω δεδομένα, στην κορυφή βρίσκεται το Facebook, με αύξηση στο referral traffic, από τον Σεπτέμβρη μέχρι τον Δεκέμβρη του 2013, της τάξης του 48.85%. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι, παρά την γενικότερη μείωση της απήχησης των δημοσιεύσεων των Facebook Pages, το Facebook σημείωσε τον Δεκέμβριο το μεγαλύτερο referral traffic (15.44%) χάρη στους φανατικούς χρήστες που συνεχίζουν να δημοσιεύουν ασταμάτητα συνδέσμους.
Ακολουθούν το Pinterest και το StumbleUpon με αύξηση της τάξης του 30.06%και 54.36% αντίστοιχα, ενώ το Twitter σημειώνει μικρή μείωση της τάξης του4.31%.
Διαβάστε ακόμα: Συμβουλές για να βελτιώσεις το engagement στα social media
Πτώση, αντίθετα, παρουσίασαν τα Reddit, YouTube, LinkedIn και Google+ με τα τρία πρώτα social media να έχουν μεγάλες μειώσεις ύψους 17.68%, 34.97% και26.96% αντίστοιχα, ενώ από την άλλη μεριά το Google+, στην τελευταία θέση της κατάταξης, σημειώνει ποσοστιαία αύξηση 18.98%.
Πηγή: suit.gr
Αν θέλετε να μείνετε ενήμεροι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!