Το engagement είναι ο βασικός παράγοντας που ξεχωρίζει μία πολύ επιτυχημένη social media στρατηγική από μία αποτυχημένη. Το να δελεάσετε λοιπόν τους ανθρώπους να αλληλεπιδράσουν με το προφίλ σας στα social media είναι πολύ πιο εύκολο απ’ότι φαντάζεστε. Εάν ακολουθήσετε αυτές τις απλές συμβουλές, θα κερδίσετε την προσοχή του κοινού σας και τα posts σας θα έχουν μεγαλύτερη απήχηση.
Όταν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αρχίζουν να πρωτοχρησιμοποιούν τα social media, εστιάζουν κυρίως στο να κοινοποιούν links που κατευθύνουν στο blog τους και στο να βομβαρδίζουν συνεχώς το κοινό τους με διαφημίσεις και promotions.
Δεν είναι κακός κανένας από τους δύο τύπους περιεχομένου που πραναφέραμε. Ωστόσο, αν το περιεχόμενο από μόνο του δεν είναι αρκετά ενδιαφέρον, τότε δεν μπορεί να έχει επιτυχία στα social media – ακόμα και αν τα blog posts σας είναι πράγματι χρήσιμα και τα promotions σας υπέροχα.
Διαβάστε ακόμα: Πως να αυξήσετε το κοινό σας στα Social Media
Υπάρχουν και άλλοι τύποι περιεχομένου που είναι χρήσιμοι αλλά και διασκεδαστικοί. Αρχίστε λοιπόν να χρησιμοποιείτε φωτογραφίες και συνδυάστε τες με το μήνυμά σας. Οι άνθρωποι λατρεύουν το περιεχόμενο που συνοδεύεται από εικόνες.
Κοινοποιήστε μία είδηση, ένα link ή αλληλεπιδράστε με το περιεχόμενο κάποιου άλλου το οποίο είναι σχετικό με την επιχείρησή σας ή με το τι κάνετε. Μπορείτε να κοινοποιείτε άρθρα ειδήσεων τα οποία διαφημίζουν την επιχείρησή σας. Συνεπώς, μετατρέψτε το προφίλ σας στα social media σε χρήσιμη πηγή πληροφόρησης χωρίς να γίνεστε βαρετοί.
Υπάρχει πληθώρα εργαλείων που θα σας επιτρέψουν να ποστάρετε την ίδια ανανεωμένη κατάσταση στο Facebook, το Twitter, το Google+ και το LinkedIn ταυτόχρονα. Μπορεί να είναι βολικό και χρήσιμο, αλλά ενδέχεται να γυρίσει μπούμερανγκ.
Εάν οι πελάτες σας παρακολουθούν αρκετά από τα κοινωνικά σας κανάλια, θα προσέξουν αυτή την επανάληψη. Συνεπώς, μια καλή ιδέα είναι να αλλάζετε το συνοδευτικό κείμενό σας, ακόμη κι αν ποστάρετε το ίδιο link. Προσφέρντας το ίδιο περιεχόμενο αλλά με διαφορετικούς τρόπους σημαίνει ότι αφιερώνετε χρόνο και προσοχή στο κοινό σας.
Ό,τι φαίνεται ωραίο σε ένα κοινωνικό δίκτυο, μπορεί να είναι άστοχο σε άλλα. Ένα post στο Twitter μπορεί να γίνει ανάρπαστο, αν χρησιμοποιηθεί σωστά με κάποια hashtags. Ωστόσο, το ίδιο post θα φανεί άσχημο άμα χρησιμοποιηθεί με hashtags στο LinkedIn.
Διαβάστε ακόμα: 3 σημαντικά λάθη στο social media marketing
Το engagement έχει να κάνει με την επικοινωνία, συνεπώς, χρειάζεται να παρακινήσετε το κοινό σας να επικοινωνησει μαζί σας. Τα social media είναι αμφίδρομα, οπότε μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις για να ξεκινήσει ο διάλογος.
Δώστε σημασία στο κοινό σας στα social media. Κάντε like στα σχόλιά τους στο Facebook, όποτε θεωρείτε ότι αυτά είναι σχετικά και εύστοχα. Μην ξεχνάτε να ευχαριστείστε ξεχωριστά τον κάθε άνθρωπο που σας αναφέρει, επειδή κάτι τέτοιο θα φέρει με τη σειρά του περισσότερες κοινοποιήσεις και mentions. Εξάλλου, σε όλους αρέσει το μήνυμά τους να έχει απήχηση.
Ανεξάρτητα από τον τύπο της επιχείρησης, είναι δυνατό να δημιουργηθούν engaging posts ακόμα και σε παραδοσιακά ”βαρετούς” κλάδους όπως είναι η λογιστική… Μπορείτε και σεις να κάνετε τα posts σας πιο engaging και να κοινοποιήσετε το περιεχόμενό σας με χιούμορ.
Εσείς, πώς προωθείτε το engagement στις σελίδες σας στα social media; Πείτε μας για τις δικές σας επιτυχημένες πρακτικές αφήνοντας ένα σχόλιο παρακάτω.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Σχετικά με Spyros Mygdanis
Co-founder της EtherLogic και Web-Mobile Developer. Δημιουργεί και επιμελείται το περιεχόμενο του blog της EtherLogic και προγραμματίζει τη δημοσίευση άρθρων για θέματα που αφορούν το Internet Marketing. Στόχος του να κάνει γνωστές τις δυνατότητες της διαδικτυακής διαφήμισης ώστε να βοηθήσει τους ανθρώπους στη δημιουργία και προώθηση της ιστορίας, της ιδέας τους ή της εταιρίας τους online!
Hashtags: #etherlogic #socialmedia #marketing #engagement #tips social media marketing increase engagement