Αφού ανακοίνωσε ότι θα φέρει το νέο News Feed σε όλους τους χρήστες μέσα στις επόμενες εβδομάδες, η επόμενη αλλαγή στο Facebook αφορά τις Pages. Όπως αναφέρεται στο επίσημο blog της εταιρείας, οι χρήστες θα μπορούν να βρίσκουν πλέον πιο εύκολα τις πληροφορίες που θέλουν, ενώ οι διαχειριστές θα έχουν πρόσβαση στα εργαλεία που χρησιμοποιούν περισσότερο. Οι κυριότερες αλλαγές:
Σύμφωνα με την ανακοίνωση αλλά και τις σχετικές φωτογραφίες που δημοσίευσε το Facebook, η αριστερή στήλη, όπως και στις σελίδες των χρηστών, περιλαμβάνει πληροφορίες για την εκάστοτε Facebook page, με φωτογραφίες, video, followers στοιχεία επικοινωνίας κ.λ.π.
Διαβάστε ακόμα: Βελτιώστε την παρουσία σας στα Social Media
Ανανεωμένος σχεδιασμός – Χρονολόγιο
Στη δεξιά στήλη εμφανίζονται όλες οι αναρτήσεις του Page, ενώ στην αριστερή στήλη θα εμφανίζονται μόνιμα οι πληροφορίες της επιχείρησης-εταιρείας-ιστοσελίδας (π.χ. ώρες λειτουργίας, τηλέφωνο, url, φωτογραφίες, videos, χάρτης κλπ.).
Ευκολότερη πρόσβαση στα εργαλεία διαχείρισης
Ο διαχειριστής θα μπορεί να παρακολουθεί τα νέα likes, τις διαφημίσεις, τις ειδοποιήσεις και τα εισερχόμενα μηνύματα από οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκεται στην Page (δεν θα χρειάζεται scroll μέχρι επάνω για να δει το menu).
Διαβάστε ακόμα: Τα social networks με το μεγαλύτερο ποσοστό referral traffic
Pages to Watch
Η νέα λειτουργία (όχι και τόσο) των Insights που επιτρέπει στους διαχειριστές να προσθέτουν παρόμοιες Facebook Pages για να παρακολουθούν την πορεία τους και να συγκρίνουν με τη δικιά τους.
Οι αλλαγές θα εμφανιστούν σε όλους μέσα στην εβδομάδα (τουλάχιστον έτσι λέει η Facebook).
Πηγή: techgear.gr
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!