Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα από την εταιρεία Nanigans, ειδικοί στην έρευνα αγοράς και στις διαφημιστικές πλατφόρμες, όσοι διαφημίζονται μέσα στο Facebook έχουν 1790% περισσότερο κέρδος από τις διαφημίσεις που αναρτώνται στο iOS σε σύγκριση με αυτές στο Android. Η έρευνα αυτή κατέγραψε πάνω απο 200 δισεκατομμύρια διαφημίσεις μέσα στο Facebook και αποκάλυψε πως το κόστος διαφήμισεις στο Android είναι μεγαλύτερο από τα έσοδα των διαφημίσεων αυτών.
Διαβάστε ακόμα: Mobile Apps: Native vs HTML5 Apps
Σε ένα άλλο σημείο της έρευνας αναφέρεται πως το ώφελος της επένδυσης των εμπόρων λιανικής μέσω της διαφήμισης στο Facebook, απέδωσε 162% περισσότερα χρήματα από αυτά που επενδύθηκαν στις διαφημίσεις ενώ στο Android απέδωσε 10% λιγότερα χρήματα από το κόστος των ίδιων διαφημίσεων. Πραγματικά αξιοσημείωτα αποτελέσματα μιας και το Facebook έχει βαθύτερη ενσωμάτωση στο Android παίρνοντας για παράδειγμα το Facebook Home launcher που κυκλοφόρησε στις αρχές του έτους.
Διαβάστε ακόμα: Νέα Call-to-Action από το Facebook για τα Mobile Apps
Εσείς διαφημίζεστε στο Facebook; Στη καμπάνια σας έχετε λάβει υπόψιν τις mobile συσκευές; Αν θέλετε βοήθεια επικοινωνείστε μαζί μας! Αν πάλι θέλετε να παρακολουθείτε νέα στο χώρο του social media marketing γραφτείτε στο newsletter μας!
Πηγή: techblog.gr, macroumors