Αυτός είναι ο Matt Cutts, γνωστός και ως Master of Spam για το Google Search.
Είναι, με άλλα λόγια, ο άνθρωπος που φροντίζει παγκοσμίως το βασικό προϊόν της Google, η Αναζήτηση, να φέρνει πίσω σωστά και σχετικά αποτελέσματα στηνSearch Engine Results Page (SERP).
Διαβάστε ακόμα: Το Hummingbird και οι αλλαγές στο SEO
Ο Matt Cutts λοιπόν είναι εκείνος ο άνθρωπος που με την ομάδα του φροντίζει να εξαιρεί από τα αποτελέσματα του Google Search εκείνα τα websites τα οποία δεν προσφέρουν αξία για τον επισκέπτη. Αντίστοιχα, όταν εξαιρεί αυτά τα sites, φροντίζει να μην παίρνουν αξία και τα sites τα οποία παίρνουν links από τα προαναφερόμενα sites, γιατί η αξία τους μάλλον είναι πλασματική.
Κάθε τόσο, ο Matt με την ομάδα του βγάζει updates με το τι ισχύει και τι όχι στο πώς υπολογίζουν τα καλά και κακά αποτελέσματα. Αλλά ποτέ δε λέει όλη την αλήθεια, καθώς δε θέλει να δώσει το «κλειδί» σε κάποιους να ξέρουν ακριβώς τι πρέπει να κάνουν για να κάνουν manipulate τα αποτελέσματα περισσότερο από όσο χρειάζεται. Έτσι, οι επαγγελματίες του SEO πάντα βρίσκονται σε κινούμενη άμμο. Αυτό που ήταν αποδεκτό (και αποτελεσματικό) πριν λίγο, ξαφνικά γίνεται κακή πρακτική.
Η κοινή λογική είναι πως όσα λέει ο Matt Cutts ότι πρέπει να γίνονται είναι το λεγόμενο white hat SEO. Όσα λέει ότι απαγορεύονται είναι black hat SEO. Και όλα τα υπόλοιπα είναι μάλλον στη γκρίζα ζώνη.
Για τους υπεύθυνους του SEO σε κάθε agency, o Matt Cutts εκείνος που τους κάνει τη ζωή δύσκολη γιατί συνήθως μαζί με τα ξερά, καίγονται και κάποια χλωρά.
Διαβάστε ακόμα: Οι βασικότεροι δείκτες στα analytics που πρέπει να γνωρίζετε
Πολύ χοντρικά ακούγεται ότι κάθε χρόνο συμβαίνουν περίπου 600 αλλαγές στον πώς υπολογίζονται τα websites, δηλαδή περίπου δύο την ημέρα. Οι αλλαγές αυτές πριν από μια δεκαετία, περιορίζονταν στις 12-13 κάθε χρόνο.
Φυσικά, οι περισσότερες αλλαγές δεν επιφέρουν μεγάλες αλλαγές, αλλά σιγά-σιγά αυτό αρχίζει να αλλάζει. Όπως μάθαμε πρόσφατα, ο Matt Cutts επιβεβαίωσε μέσω του twitter πως έκανε αλλαγές που επηρεάζουν άμεσα την Ελλάδα.
Πριν από δύο εβδομάδες μάλιστα στο W24, το γνωστό ελληνικό SEO forum, είχε αναφορά σε projects συγκεκριμένων εταιρειών που είδαν τα αποτελέσματά τους να χάνονται από τις πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων της SERP.
Όμως, παρόλο που κάποιοι επιμένουν περισσότερο να κάνουν black hat SEO, φέρνοντας προσωρινά αποτελέσματα, αλλά μετά θάβοντας τον πελάτη τους, η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο μπορεί προσωρινά να συμβεί στον καθένα.
Γιατί απλά έτσι είναι το SEO, το απόλυτο πάντρεμα τέχνης και επιστήμης, επιμονής και μαστοριάς.
Πηγή: suit.gr
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!