Η Google αλλάζει ό,τι θεωρούσαμε, λίγο ή πολύ, δεδομένο στο AdWords και εξελίσσει την φιλοσοφία των διαφημιστικών καμπανιών. Οι πολλαπλές συσκευές στόχευσης – PCs, laptops, tablets, smartphones – καθορίζουν πλέον την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών και ο συνδυασμός τους ορίζει τα νέα εργαλεία ψηφιακού marketing. Η Google φέρνει τις νέες καμπάνιες AdWords παρέχοντας την δυνατότητα στον κάθε διαφημιζόμενο να στοχεύσει πιό έξυπνα και ευέλικτα στο κοινό που τον ενδιαφέρει.
Όσοι διαφημίζεστε ήδη στο AdWords, θα έχετε προσέξει την ανακοίνωση μέσα στον λογαριασμό σας, σχετικά με την επικείμενη αναβάθμιση της καμπάνιας σας. Η αλλαγή πλησιάζει και, είτε μας αρέσει είτε όχι, η Google έχει ανακοινώσει ότι μέχρι τις 22 Ιουλίου 2013 όλες οι καμπάνιες θα αναβαθμιστούν. Εάν θέλετε να παραμείνετε στο παιχνίδι θα χρειαστεί να ενημερωθείτε για τις αλλαγές που πρόκειται να γίνουν στην καμπάνια σας και να προετοιμαστείτε κατάλληλα ακολουθώντας τις συμβουλές των AdWords Experts του Papaki.gr. Στο post μας θα διαβάσετε τα νέα χαρακτηριστικά των βελτιωμένων καμπανιών, μαζί με χρήσιμες συμβουλές για να προετοιμαστείτε κατάλληλα για την αλλαγή που πλησιάζει.
1. Όλες οι συσκευές στόχευσης σε μία και μοναδική καμπάνια
Μέχρι τώρα, η Google συμβούλευε τους διαφημιζόμενους να δημιουργούν διαφορετικές καμπάνιες για κάθε συσκευή στόχευσης, π.χ. 1 καμπάνια για στόχευση σε desktop devices, 1 καμπάνια για στόχευση σε tablet devices, 1 καμπάνια για mobile devices. Τα δεδομένα αλλάζουν και στις βελτιωμένες καμπάνιες (Enhanced Campaigns) θα στοχεύετε όλες τις συσκευές, προσαρμόζοντας ανάλογα τις προσφορές σας ανά τύπο συσκευής.
Για παράδειγμα, εάν έχουν μεγαλύτερη αξία για εσάς οι χρήστες που χρησιμοποιούν το κινητό τους για να κάνουν αναζητήσεις, μπορείτε να γίνετε πιό ανταγωνιστικοί προσαρμόζοντας ανάλογα τις προσφορές CPC για τις κινητές συσκευές.
Ωστόσο, η Google ταυτοποιεί τις tablet με τις desktop συσκευές και πλέον θα στοχεύετε και τις 2 μαζί σε μία καμπάνια. Αυτό σημαίνει ότι, όλοι οι διαφημιζόμενοι θα στοχεύουν και τις 2 συσκευές στην καμπάνια τους, συνεπώς το CPC ενδέχεται να αυξηθεί για τις tablet συσκευές, χωρίς να μπορείτε να κάνετε κάτι για αυτό.
2. Προσαρμόστε ευέλικτα τις προσφορές σας ανά συσκευή, περιοχή και ώρα της ημέρας
Το σημαντικό είναι ότι, θα έχετε την δυνατότητα να προσαρμόσετε τις προσφορές (bid) για κάθε συσκευή που στοχεύετε, ανάλογα με την τοποθεσία που στοχεύετε και για διαφορετική ώρα της ημέρας. Για παράδειγμα, ένα εστιατόριο με παρουσία στην Αθήνα και την Ρόδο για να εξασφαλίσει όλη την διαθέσιμη επισκεψιμότητα τους καλοκαιρινούς μήνες, θα στοχεύσει σε μία καμπάνια και τις 2 περιοχές αλλά μπορεί να αυξήσει την προσφορά CPC για τους χρήστες που βρίσκονται στην Ρόδο και κάνουν αναζητήσεις από το κινητό τους το Σαβ/κο.
Να θυμάστε ότι, η θέση κατάταξης των διαφημίσεών σας καθορίζεται από τον Δείκτη Ποιότητας και από την προσφορά CPC. Συνεπώς, εάν προσαρμόσετε ανάλογα το bid σας σε συνδυασμό με έναν υψηλό Δείκτη Ποιότητας, η διαφήμιση ενδέχεται να εμφανιστεί σε υψηλότερη κατάταξη και άρα, αυξάνεται η πιθανότητα να γίνουν conversions.
3. Νέες επεκτάσεις διαφημίσεων άρα, νέοι τύποι μετατροπών
Στις επεκτάσεις διαφημίσεων που ήδη γνωρίζετε και πιθανότατα, διαχειρίζεστε, έχουν προστεθεί 4 νέες, πιό βελτιωμένες και αναβαθμισμένες:
Πλέον, έχετε την δυνατότητα να παρακολουθείτε περισσότερους τύπους μετατροπών, εκτός από τις online αγορές ή την εγγραφή σε newsletter, όπως τις κλήσεις που έγιναν από την AdWords διαφήμιση, τα downloads εφαρμογών και τις μετατροπές από διάφορες συσκευές.
Για μία πιτσαρία που κάνει delivery, είναι σημαντικότερο να παρακολουθεί τις κλήσεις που προέρχονται από την AdWords διαφήμιση, όπως επίσης, και για ένα eshop με iphone applications σίγουρα η παρακολούθηση των downloads παρέχει ακριβώς τις πληροφορίες που χρειάζεται ο διαφημιζόμενος για να αξιολογήσει την επένδυσή του.
4. Αλλάζει κάτι στον υπολογισμό του Δείκτη Ποιότητας;
Η απάντηση είναι, όχι. Σύμφωνα με την Google, ο Δείκτης Ποιότητας για τις διαφορετικές συσκευές δεν θα επηρεαστεί με την επικείμενη αναβάθμιση στις Βελτιωμένες Καμπάνιες. Είναι καλό να θυμηθούμε ότι, ο Δείκτης Ποιότητας, υπολογίζεται σε κλίμακα από το 1 έως το 10 και αξιολογεί την συνάφεια των διαφημίσεων. Σε συνδυασμό με την προσφορά CPC καθορίζουν την θέση κατάταξης των διαφημίσεών σας.
1. Φροντίστε να διατηρήσετε την μέση κατάταξη των διαφημίσεών σας σε υψηλή θέση (Avg. position) καθώς ο διαφημιστικός χώρος στις mobile/tablet συσκευές είναι πολύ περιορισμένος, συγκριτικά με τις συσκευές desktop, με αποτέλεσμα να μην εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας εάν δεν βρίσκονται στην πρώτη 2άδα κατάταξης. Η υψηλή κατάταξη θα σας βοηθήσει να επιτύχετε υψηλό CTR και άρα, αυξάνεται η πιθανότητα για περισσότερα conversions.
2. Είναι πιό εύκολο να προχωρήσετε σε ενέργειες βελτιστοποίησης εάν κατηγοριοποιήσετε την απόδοση της βελτιωμένης καμπάνιας σας ανά συσκευή στόχευσης. Για παράδειγμα, εάν διαπιστώσετε ότι η απόδοση στις mobile συσκευές δεν είναι ικανοποιητική μπορείτε να αυξήσετε την προσφορά σας μόνο για τις mobile συσκευές ή να τροποποιήσετε τις λέξεις-κλειδιά, τα διαφημιστικά κείμενα ή τις σελίδες προορισμού επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη συνάφεια.
3. Πειραματιστείτε με όλα τα νέα χαρακτηριστικά των Βελτιωμένων Καμπανιών και αξιολογείστε ανάλογα την απόδοση της νέας καμπάνιας. Η αξιολόγηση της επένδυσης στο AdWords θα προκύψει ύστερα από την συνεχή παρακολούθηση και βελτιστοποίηση του συνόλου της καμπάνιας σας, οπότε δεν ωφελεί να αναβαθμίσετε την καμπάνια σας, ή να αφήσετε την Google να το κάνει για λογαριασμό σας, και στην συνέχεια να την παρατήσετε στο έρμαιο του online ανταγωνισμου…
Εσείς, πώς έχετε προετοιμαστεί για τις νέες καμπάνιες AdWords; Έχετε απορίες για το SEO; Θέλετε να τα βελτιώσετε την καμπάνια σας; Ρωτήστε μας ή μάθετε περισσότερα εδώ!
Hashtags: #etherlogic #adwords #καμπάνιες #νέες #google
Πηγή: http://www.papaki.gr