Οι πρόσφατες καινοτομίες στις mobile συσκευές καθιστούν ευκολότερο για τις μικρές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν mobile marketing για να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους. Δεδομένου ότι η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών χρησιμοποιεί smartphone ή tablet, είναι πλέον εύκολο για τις μικρές επιχειρήσεις να τους προσεγγίσουν μέσα σ’ αυτές τις συσκευές. Έχοντας αυτό κατά νου, θα σας αναφέρουμε 4 τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να βοηθηθεί απο το mobile marketing.
Τα Mobile apps είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την εδραίωση της εμπιστοσύνης και ταυτόχρονα την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Τα καλύτερα apps είναι αυτά που εξοικονομούν χρόνο και βοηθούν τους ανθρώπους να κάνουν τα πράγματα καλύτερα και γρηγορότερα, να ενημερωθούν αλλά και να έρθουν σε επαφή με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Για παράδειγμα, ένα κατάστημα επίπλων θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα app που να παρέχει συμβουλές και ιδέες διακόσμησης για τις το εσωτερικό και το εξωτερικό του σπιτιού. Στοιχεία που θα μπορούσαν να φανούν αρκετά χρήσιμα στου πελάτες. Ίσως να έχετε ακόμη μερικά χρήσιμα εργαλεία στην ιστοσελίδα σας που μπορούν να μετατραπούν σε app.
Τα QR (Quick Response) ή 2D codes είναι τυπωμένα σε περιοδικά, t-shirts, επαγγελματικές κάρτες και σε οποιοδήποτε άλλο υλικό που στοχεύει στο να κατευθύνει τα άτομα προς μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα ή προσφορά, όταν ο κώδικας έχει σαρωθεί από ένα κινητό τηλέφωνο, χρησιμοποιώντας έναν QR reader. Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν δωρεάν κωδικό QR στο http://goqr.me.
Διαβάστε ακόμα: Mobile Apps: Native ή HTML5 Apps
H Google προσφέρει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να στοχεύουν σε διαφημίσεις ειδικά για κινητά τηλέφωνα, tablets και επιτραπέζιους υπολογιστές. Αυτό παρέχει στις μικρές επιχειρήσεις τη δυνατότητα να δημιουργήσουν καλύτερες και πιο στοχευμένες διαφημίσεις σε όσους αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχουν. Επιπλέον, με τη σωστή χρήση των ad extensions, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να συμπεριλάβουν τον αριθμό τηλεφώνου τους ή τη διεύθυνση της εταιρείας στον τομέα της κινητής διαφήμισης προκειμένου να κατευθύνουν mobile χρήστες στην επιχείρησή τους.
Ίσως έχετε δει διαφημίσεις που ζητάνε από τους θεατές να στείλουν ένα μήνυμα κειμένου σε έναν συγκεκριμένο αριθμό για να λάβουν πληροφορίες. Πολλές μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν SMS για να προωθήσουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το mobile marketing προσελκύει την προσοχή των μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων. Με τις τεράστιες ευκαιρίες του για τη στοχευμένη διαφήμιση που προσφέρει, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτή τη νέα και καινοτόμο τεχνολογία για να βρίσκονται ένα βήμα μπροστά από τους πελάτες τους.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Σχετικά με Spyros Mygdanis
Co-founder της EtherLogic και Web-Mobile Developer. Δημιουργεί και επιμελείται το περιεχόμενο του blog της EtherLogic και προγραμματίζει τη δημοσίευση άρθρων για θέματα που αφορούν το Internet Marketing. Στόχος του να κάνει γνωστές τις δυνατότητες της διαδικτυακής διαφήμισης ώστε να βοηθήσει τους ανθρώπους στη δημιουργία και προώθηση της ιστορίας, της ιδέας τους ή της εταιρίας τους online!
Hashtags: #mobile #marketing #mobile #apps mobile marketing