Οι πρόσφατες καινοτομίες στις mobile συσκευές καθιστούν ευκολότερο για τις μικρές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν mobile marketing για να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους. Δεδομένου ότι η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών χρησιμοποιεί smartphone ή tablet, είναι πλέον εύκολο για τις μικρές επιχειρήσεις να τους προσεγγίσουν μέσα σ’ αυτές τις συσκευές. Έχοντας αυτό κατά νου, θα σας αναφέρουμε παρακάτω τα τέσσερα βασικά κομμάτια του mobile marketing.
Τα Mobile apps είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την εδραίωση της εμπιστοσύνης και ταυτόχρονα την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Τα καλύτερα apps είναι αυτά που εξοικονομούν χρόνο και βοηθούν τους ανθρώπους να κάνουν τα πράγματα καλύτερα και γρηγορότερα. Για παράδειγμα, ένα ξενοδοχείο μπορεί να δημιουργήσει ένα Mobile app που να περιλαμβάνει έναν μικρό ταξιδιωτικό οδηγό για τους επισκέπτες με χρήσιμες πληροφορίες για την περιοχή τα αξιοθέατα καθώς και σχόλια παρατηρήσεις αλλά και tips από προηγούμενους επισκέπτες.
Διαβάστε ακόμα: Mobile Apps: Native ή HTML5 Apps
Τα QR (Quick Response) ή 2D codes είναι τυπωμένα σε περιοδικά, t-shirts, επαγγελματικές κάρτες και σε οποιοδήποτε άλλο υλικό που στοχεύει στο να κατευθύνει τα άτομα προς μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα ή προσφορά, όταν ο κώδικας έχει σαρωθεί από ένα κινητό τηλέφωνο, χρησιμοποιώντας έναν QR reader. Μπορείτε να δημιουργήσετε δωρεάν QR στο www.the-qrcode-generator.com.
Τα Google, Yahoo και Bing προσφέρουν στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να στοχεύουν σε διαφημίσεις ειδικά για κινητά τηλέφωνα, tablets και επιτραπέζιους υπολογιστές. Αυτό παρέχει στις μικρές επιχειρήσεις τη δυνατότητα να δημιουργήσουν καλύτερες και πιο στοχευμένες διαφημίσεις σε όσους αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχουν. Επιπλέον, με τη σωστή χρήση των ad extensions, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να συμπεριλάβουν τον αριθμό τηλεφώνου τους ή τη διεύθυνση της εταιρείας στον τομέα της κινητής διαφήμισης προκειμένου να κατευθύνουν τους mobile χρήστες στην επιχείρησή τους.
Ίσως έχετε δει διαφημίσεις που ζητάνε από τους θεατές να στείλουν ένα μήνυμα κειμένου σε έναν συγκεκριμένο αριθμό για να λάβουν πληροφορίες. Πολλές μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν SMS για να προωθήσουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το mobile marketing προσελκύει την προσοχή των μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων. Με τις τεράστιες ευκαιρίες του για τη στοχευμένη διαφήμιση που προσφέρει, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτή τη νέα και καινοτόμο τεχνολογία για να βρίσκονται πάντα κοντά στους πελάτες τους.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Γιώργος Καλαϊτζής @ EtherLogic
Hashtags: #mobile #marketing #app mobile marketing