Στο διαδίκτυο σήμερα υπάρχει πληθώρα πληροφοριών διαθέσιμων για το search engine optimization (SEO) που είναι πραγματικά δύσκολο να ξεκαθαρίσουμε τι πρέπει πραγματικά να κάνουμε και τι να αποφύγουμε. Υπάρχουν πολλοί αυτόκλητοι «ειδικοί» που μοιράζουν συμβουλές μερικές από τις οποίες όμως μπορούν πραγματικά να βλάψουν τα αποτελέσματα του site σας.
Αν έχετε επιχείρηση πρέπει να γνωρίζεται όχι μόνο ποιες τακτικές είναι αποτελεσματικές για το SEO σας αλλά και ποιες μπορούν να θέσουν το site σας σε κίνδυνο αν εφαρμοστούν. Το περιεχόμενο στην ιστοσελίδας σας πρέπει να είναι σχετικό με την επιχείρηση σας και τους πελάτες σας και δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείτε «έξυπνες» μεθόδους για να ξεγελάσετε τους αλγόριθμους της Google.
Ακολουθεί μια λίστα με συνηθισμένα λάθη SEO που μπορούν να βλάψουν το website σας.
Υπάρχουν χιλιάδες sites και υπηρεσίες που θα προσπαθήσουν να σας πείσουν να πληρώσετε για να κατευθύνουν links από άλλα sites στο δικό σας. Για παράδειγμα το Fiver, είναι ένα site στο οποίο μπορούμε να αγοράσουμε εκατοντάδες links προς μόνο $5 για να κάνουν point στο site μας. Αλλά αυτά τα links από ποια site θα προέρχονται; Θα είναι σχετικά με τον κλάδο μας; Θα είναι από αξιόπιστα;
Ενώ για το SEO μας μπορεί να κάνουν καλό τα links από αξιόπιστα sites, η Google μπορεί να κάνει de-index το site μας σε περίπτωση που ανακαλύψει πως πληρώνουμε για backlinks. Σε απλά λόγια, το εταιρικό μας site δεν θα εμφανίζεται πουθενά στα αποτελέσματα αναζητήσεων αν καταλάβουν πως πάμε να «ξεγελάσουμε» τους αλγόριθμους τους. Μην πληρώνετε για links και μην συμμετέχετε σε δίκτυα που πουλάνε links και «βοηθούν» να προωθήσετε το περιεχόμενο σας σε διάφορα sites. Δεν είναι καλό για την δουλειά σας.
Διαβάστε ακόμα: Τι είναι το SEO και για ποιο λόγο το χρειάζομαι;
Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας να δημοσιεύετε μόνο ότι είναι σχετικό για την δουλειά σας, τον κλάδο σας και τους πελάτες σας. Για παράδειγμα, εάν είστε υδραυλικός δεν χρειάζεται να μιλάτε για ξενοδοχεία στην σελίδα σας. Ένα site για υδραυλικούς που δημοσιεύει περιεχόμενο για ξενοδοχεία είναι παραπλανητικό για την Google. Ο στόχος σας είναι να σας αναγνωρίζουν οι μηχανές αναζήτησης σαν αξιόπιστη πηγή για τον κλάδο σας και όχι για κάτι άλλο.
Η Google δίνει αξία στο user experience, έτσι αν εσείς το παρέχετε στους πελάτες σας καλής ποιότητας περιεχόμενο η Google θα το δει και θα σας ανταμείψει για αυτό. Γι’ αυτό όταν δημιουργείτε περιεχόμενο για την επιχείρηση σας, να έχετε πάντα στο μυαλό σας τις ανάγκες των πελατών σας μαζί με τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Για παράδειγμα, αν έχετε ένα Pet Shop θέλετε να πουλήσετε κουτάβια, οπότε τα keywords που θα στοχεύσετε θα είναι τριγύρω από τη λέξη κουτάβια. Κάποιος όμως που θέλει να αγοράσει ένα κουτάβι θα θέλει να ξέρει τα πάντα για τα κουτάβια, από το τι τροφή μέχρι και τι εμβόλια μπορεί να χρειαστεί.
Σκεφτείτε τα πάντα γύρω από την ζωή ενός κουταβιού έτσι όπως αυτό σχετίζεται με τους πελάτες σας και δημιουργήστε περιεχόμενο γύρω από αυτό. Αυτό θα σας βοηθήσει να ανεβείτε στα αποτελέσματα στα σχετικά keywords δείχνοντας παράλληλα στην Google ότι το site σας εξειδικεύετε στα κουτάβια και πως το δικό σας site είναι το κατάλληλο για όσους ψάχνουν να αγοράσουν ένα.
Ορισμένοι αποφασίζουν να πληρώσουν επιτήδειους που αρχίζουν να διαμοιράζουν spam σχόλια σε διάφορα sites με ένα link μέσα που να οδηγεί πίσω στο δικό τους website. Μπορεί ο σκοπός είναι να υπάρχουν links σε σχετικά με την επιχείρηση σας sites όμως το να συνδέεται το brand σας με κακογραμμένα spam σχόλια μπορεί να σας βλάψει.
Το ίδιο ισχύει και για άσχημα σχόλια στο δικό σας website. Μην εγκρίνεται όλα τα σχόλια στο site σας παρά μόνο αυτά που προσδίδουν αξία για τους πελάτες σας και του επισκέπτες του site. Αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε την αξία και την αξιοπιστία των comments στην σελίδα σας.
Ένα anchor text link είναι ένα συγκεκριμένο keyword ή φράση στο website σας το οποίο έχει ένα hyperlink που οδηγεί σε μια διεύθυνση. Παρά το γεγονός ότι τα keyword links κάνουν καλό στο SEO μας, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν τα χρησιμοποιούμε. Έχει περάσει πια η εποχή όπου οι webmasters δημιουργούσαν χιλιάδες anchor text links σε συγκεκριμένα keywords και αυτό επηρέαζε τα αποτελέσματα των αναζητήσεων σε αυτά τα keywords.
Για να επιτευχθούν τα καλύτερα αποτελέσματα στις αναζητήσεις, η αναλογία των keywords πρέπει να φαίνεται φυσιολογική. Δηλαδή αν βάλουμε 10.000 keyword links σε ένα site για ένα συγκεκριμένο keyword ή phrase που θέλουμε να επιτύχουμε και κανένα άλλο τότε αυτό θα φανεί περίεργο στην Google και θα έχει αντίθετα αποτελέσματα. Πρέπει να δημιουργούμε πάντα διαφορετικά keyword phrases που έχουν όμως το ίδιο νόημα. Χρειάζεται ποικιλία για να επιτευχθεί το καλύτερο αποτέλεσμα.
Εσείς είστε σίγουροι πως οι πρακτικές που χρησιμοποιείτε για το SEO της ιστοσελίδας είναι αποτελεσματικές; Γράψτε μας τα σχόλια τις παρατηρήσεις και τις απορίες σας ή επικοινωνήστε με τους συνεργάτες τις EtherLogic για οποιαδήποτε βοήθεια.
Hashtags: #etherlogic #SEO #seomistakes
Πηγή: entrepreneur.com