Μέχρι το 2017, οι Ευρωπαίοι θα ξοδέψουν περισσότερα από 191 δισ. ευρώ στην online αγορά προϊόντων. Οι δυνατότητες και οι προοπτικές που παρουσιάζονται για τους ιδιοκτήτες eshop είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακές και πολλά υποσχόμενες και τώρα είναι η στιγμή να επενδύσεις στην online παρουσία σου και να απογειώσεις τις online πωλήσεις! Παρακάτω συγκέντρωσα 7 χρήσιμες τακτικές, που θα σε βοηθήσουν να εξελίξεις το webstore σου και να ανταποκριθείς αποτελεσματικά στα νέα δεδομένα.
Διαβάστε ακόμη: Κάντε το email σας να ανοιχτεί
1. Αξιοποίησε νέα κανάλια επικοινωνίας
Είναι σημαντικό να αξιοποιήσεις τα υφιστάμενα κανάλια πώλησης και, όπου χρειάζεται, να προσδιορίσεις από την αρχή τη στρατηγική σου. Ωστόσο, για να διευρύνεις την πελατειακή σου βάση και να αυξήσεις τις πωλήσεις, σκέψου να επεκταθείς σε νέα κανάλια. Εαν χρησιμοποιείς Google AdWords σκέψου να αξιοποιήσεις κι άλλες μηχανές αναζήτησης, όπως Bing και Yahoo! ή σε ποιο εξειδικευμένα κανάλια, όπως το Amazon και eBay.
2. Ανακάλυψε νέες αγορές εκτός συνόρων
Οι online διασυνοριακές αγορές αναμένεται να ξεπεράσουν το 200% τα επόμενα 4 χρόνια. Εαν σκέφτεσαι να κάνεις το μεγάλο βήμα, να μεταβείς σε νέες αγορές και να διευρύνεις τις πωλήσεις σου εκτός συνόρων, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή. Όσο δύσκολο ή ακατόρθωτο κι αν φαντάζει, με το κατάλληλο στρατηγικό πλάνο έχεις κάνει μια σημαντική αρχή.
Διαβάστε ακόμη: Οι τέσσερις παράγοντες της σωστής παρουσίας στο Ιντερνετ
3. Ενίσχυσε την παρουσία σου σε online μηχανές σύγκρισης τιμών
Είναι σημαντικό να βρίσκεσαι παντού online για να φαίνεσαι και να σε βρίσκει εύκολα και γρήγορα ο κάθε χρήστης που αναζητά προϊόντα σαν τα δικά σου. Οπότε, φρόντισε να ενισχύσεις την παρουσία σου σε μηχανές σύγκρισης τιμών, όπως το skroutz.gr και το bestprice.gr και να βελτιστοποιήσεις κατάλληλα τις ρυθμίσεις (data feed) σε κάθε μια ξεχωριστά. Αξιοποίησε best practices, όπως προωθητικές ενέργειες μακράς διάρκειας και φρόντισε να ενθαρρύνεις τους αγοραστές να καταχωρούν product reviews, καθώς κι αυτά εμφανίζονται μαζί με το εκάστοτε προϊόν.
4. Βελτιστοποίησε το eshop για mobile & tablet συσκευές
Το 2013 ήταν μια αξιοσημείωτη χρονιά για τους online retailers καθώς οι πωλήσεις mobile και tablet συσκευών σημείωσαν σημαντική αύξηση, συγκριτικά με τα προηγούμενα έτη. Πρόσφατη έκθεση από το περιοδικό eMarketer σημειώνει ότι το 2013 τα tablets αντιπροσώπευσαν πάνω από το 10% όλων των e commerce πωλήσεων. Τα δεδομένα ενισχύουν το επιχείρημα της online παρουσίας σε κάθε είδους συσκευή, γι’ αυτό είναι σημαντικό να έρθεις σε επαφή με τους πελάτες σου όπου κι αν αυτοί βρίσκονται.
Διαβάστε ακόμη: O απόλυτος δείκτης επιτυχίας μια ιστοσελίδας
5. Τράβηξε όλα τα βλέμματα με το σωστό σχεδιασμό
Ένα επιτυχημένο online κατάστημα είναι εκείνο που μπορεί να ικανοποιήσει το κοινό του. Σε ένα έντονα ανταγωνιστικό online περιβάλλον είναι σημαντικό να έχεις ένα eshop που συνδέεται άμεσα με τον ενδιαφερόμενο αγοραστή, τηρεί πρότυπα φιλικότητας και λειτουργικότητας και εμπνέει εμπιστοσύνη και ασφάλεια. Βρες έναν γνωστό σου που δεν έχει ξαναεπισκεφθεί το eshop σου και πες του να προσπαθήσει να αναζητήσει ένα προϊόν ή να ολοκληρώσει μια αγορά και κατέγραψε τα σημεία εκείνα που χρειάζονται διόρθωση. Τα ευρήματα θα σε εκπλήξουν.
6. Πρόσφερε παράδοση την επόμενη ημέρα
Οι προσδοκίες των πελατών συνεχώς αλλάζουν και η γρήγορη, ευέλικτη και οικονομικά συμφέρουσα διανομή αποτελεί πλέον προτεραιότητα για τους καταναλωτές. Η ταχύτητα παράδοσης, όπως και το κόστος αποστολής, μπορεί να είναι οι σημαντικοί παράγοντες που θα σε διαφοροποιήσουν από τους ανταγωνιστές σου.
Διαβάστε ακόμη: Γνωρίζεις που οφείλεται η πτώση του reach των posts σου στο Facebook;
7. Αξιοποίησε τα social media
Το Facebook παραμένει ένα πολύτιμο εργαλείο για τους retailers. Είναι σημαντικό να δημιουργείς δεσμούς εμπιστοσύνης, συνεργασίας και προτίμησης με το κοινό σου, αναρτώντας έξυπνα posts, δημιουργώντας τους κατάλληλους διαγωνισμούς, προσφέροντας giveaways, special offers και flash sales – κίνητρα για να σε προτιμήσει το κοινό σου και να επιστρέψει ξανά σε σένα για μελλοντικές αγορές. Μαζί με το Facebook, μια ανερχόμενη social πλατφόρμα, η οποία έχει αναδειχθεί ως ένα σημαντικό εργαλείο για τους online retailers, είναι το Pinterest. Αξιοποίησε κατάλληλα τη social πλατφόρμα που ταιριάζει περισσότερο στο εταιρικό προφίλ, το κοινό και τους στόχους σου και θα δεις τις πωλήσεις να απογειώνονται.
Είτε τώρα ξεκινάς τα πρώτα σου βήματα με το eshop που δημιούργησες, είτε έχεις πλέον γίνει expert στον κλάδο σου, μπορείς να δημιουργήσεις τη συνταγή της επιτυχίας ακολουθώντας το κατάλληλο στρατηγικό πλάνο. Είναι σημαντικό να αξιοποιήσεις έξυπνα τα κατάλληλα εργαλεία και να διαγράψεις την πορεία σου μπροστά από τον ανταγωνισμό. Το 2014 αναμένεται να είναι μια αποδοτική χρονιά για το ηλεκτρονικό εμπόριο, οπότε βεβαιώσου ότι θα είσαι προετοιμασμένος.
Πηγή: papaki.gr
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!