Η Google ανακοίνωσε χτες πως πρόκειται πλέον όλες οι αναζητήσεις της να γίνονται κρυπτογραφημένες και για μεγαλύτερη «προστασία» στους χρήστες δε θα μεταφέρονται οι λέξεις/φράσεις κλειδιά στα site στα οποία μεταφέρεται ο χρήστης μετά το Google, κι έτσι στα στατιστικά των επισκεπτών του Google Analytics δεν θα υπάρχει πλέον η αναφορά για τις φράσεις/λέξεις κλειδί.
Εκτός κι αν ο επισκέπτης μπεί στο site από πληρωμένη καταχώρηση Google Adwords.
H Google είχε κινηθεί προς αυτήν την κατεύθυνση από το 2011, ξεκινώντας από τους χρήστες που ήταν συνδεδεμένοι με κάποιον λογαριασμό Google (που εμφανίζονταν στα στατιστικά των λέξεων κλειδί ως (not provided) όμως πλέον αυτό θα ισχύει για όλους τους επισκέπτες μέσω της μηχανής αναζήτησης.
Διαβάστε ακόμα: Πώς θα φαίνομαι «ψηλά» στην Google; 6 SEO tips
Τι θα σημαίνει αυτό για τον τελικό χρήστη; Εκτός του ότι πλέον το (not provided) θα είναι το κύριο χαρακτηριστικό των αναφορών, θα είναι πλέον εξαιρετικά δύσκολο να μπορεί κανείς να ελέγξει την κατάσταση και την συνπεριφορά του site του σε συνδυασμό με τα keyword εισόδου, μια που ο μόνος τρόπος που υπάρχει για τον έλεγχο των keyword μέσω των webmaster tools δεν δίνει αυτήν την δυνατότητα.
Εκτός κι αν ο επισκέπτης μπεί στο site από πληρωμένη καταχώρηση Google Adwords.
Το καλό νέο όμως είναι πως μ’ αυτόν τον τρόπο σπρώχνονται οι ιδιοκτήτες των site και οι SEO professionals με άλλον έναν τρόπο στο να προσφέρουν site τα οποία επικεντρώνονται στο σωστό και ποιοτικό περιεχόμενο χωρίς να ασχολούνται με την σχετικά παλιά και απηρχαιωμένη πρακτική του keyword stuffing των σελίδων.
Διαβάστε ακόμα: AdWords ή AdSense;
Όμως ακόμα και έτσι η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να χαιρετίσω με χαρά αυτήν την μείωση των δυνατοτήτων που δίνονται από το Google την στιγμή μάλιστα που με υποκριτικό τρόπο η δυνατότητα αυτή παραμένει στις πληρωμένες καταχωρήσεις.
Σίγουρα πάντως θα πρέπει να είμαστε όλοι πολύ πιο ευρείς στην ανάπτυξη των site μας και να φροντίζουμε να αναπτύσσουμε πιο έξυπνους τρόπους για την συλλογή αποτελεσμάτων και την εξαγωγή συμπερασμάτων απ’ αυτά.
Πόσο σοβαρή είναι κατα την γνώμη σας αυτή η εξέλιξη; Πόσο θα επηρεάσει τις πρακτικές SEO που ακολουθήτε; Αφήστε μας το σχόλιο σας.
Πηγή: techblog.gr
Hashtags: #etherlogic #internetmarketing #onlinemarketing #seo #keywords internet marketing seo keywords