Ξοδέψατε χρήματα και αρκετή ενέργεια στο να δημιουργήσετε εύστοχες καμπάνιες email ή adwords. Είχατε αρκετά clicks και visits, από conversions όμως τίποτα. Αποτύχατε στο να δημιουργήσετε leads ή πωλήσεις μέσα από όλη αυτή την προσπάθεια. Ο λόγος; Η landing page σας δεν ήταν διαμορφωμένη κατάλληλα.
Με τον όρο landing page εννοούμε την σελίδα στην οποία «προσγειώνονται» οι επισκέπτες από μια προωθητική καμπάνια στο website μας. Η σελίδα δηλαδή που αντικρίζουν αν πατήσουν στην διαφήμιση μας. Ακολουθεί ένας οδηγός για το πώς να κάνουμε τέλειο optimization σε αυτές τις σελίδες και να επιτύχουμε το maximum σε conversions.
Κατ’ αρχήν σιγουρευτείτε πως οι τίτλοι των διαφημίσεων καθώς και οι επικεφαλίδες στην σελίδα προορισμού σας έχουν την ίδια προσέγγιση. Πρέπει δηλαδή να υπάρχει συνάφεια μεταξύ των δύο. Για παράδειγμα, δεν μπορείτε να έχετε σαν διαφημιστικό μήνυμα «Δερμάτινες τσάντες σε προσφορά» και στην σελίδα σας έχετε σαν τίτλο «100% Δερμάτινα προϊόντα». Έλλειψη συνάφειας μπορεί να αυξήσει σημαντικά το Bounce Rate (τον δείκτη που μετράει την εγκατάλειψη των επισκεπτών από την πρώτη σελίδα).
Διαβάστε ακόμα: Το γλωσσάρι του Facebook Marketing
Όσο απίθανο και να σας φανεί είναι πολύ σύνηθες το φαινόμενο οι πληροφορίες μιας προσφοράς σε διαφήμιση να είναι διαφορετικές από αυτές στην landing page. Διπλοτσεκάρετε ότι οι πληροφορίες είναι σωστές και στα δύο κείμενα.
Για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του επισκέπτη φροντίστε να έχετε ένα καθαρό layout για την σελίδα σας, με σωστή επιλογή χρωμάτων και φωτογραφιών. Καλό είναι να βάλετε μόνο τις απολύτως απαραίτητες παραπομπές για να μην αποσπάσετε την προσοχή του χρήστη από το κεντρικό σας μήνυμα αλλά και να μην τον οδηγήσετε εκτός της σελίδας σας. Πολύ σημαντική είναι και η διάταξη των στοιχείων. Πως δηλαδή τοποθετείτε φόρμες συλλογής στοιχείων ή τα απαραίτητα CTA’s (Call to Action). Να έχετε κατά νου πως και τα δύο αυτά στοιχεία πρέπει να κατέχουν κύριες θέσεις στη σελίδα σας. Γενικός κανόνας είναι πως ότι βρίσκεται στο πάνω μέρος της σελίδας κερδίζει και τα περισσότερα βλέμματα. Για αυτό φροντίστε εξ αρχής να κάνετε το μήνυμα σας ξεκάθαρο και κατανοητό.
Ίσως το κρισιμότερο στοιχείο για την επιτυχία όλης σας της προωθητικής ενέργειας. CTA είναι αυτό που θα ζητήσετε από τον επισκέπτη να κάνει από την στιγμή που θα μπεί στη σελίδα σας. Μερικά από τα ποιο συνηθισμένα είναι «Εγγραφείτε τώρα και κερδίστε», «Λάβετε μέρος τώρα», «Αγοράστε τώρα» κτλ. Πειραματηστείτε για να δείτε ποιο CTA μπορεί να ταιριάζει καλυτέρα στην καμπάνια σας.
Διαβάστε ακόμα: 3 tips για πιο φιλικά websites
Φροντίστε να συνδέσετε τη σελίδα σας με το Google Analytics. Έτσι μετά το πέρας της καμπάνιας σας θα μπορείτε να ανατρέξετε σε χρήσιμες πληροφορίες για το τι δούλεψε και τι όχι στην landing page σας. Πως συμπεριφέρθηκαν οι επισκέπτες σας, τι ποσοστό εγκατάλειψης υπήρξε, καθώς και άλλα χρήσιμα στοιχεία.
Πειραματήστείτε ελεύθερα. Δοκιμάστε διαφορετικά χρώματα, διαφορετικές φωτογραφίες, διαφορετικά CTA’s και βρείτε αυτά που δουλεύουν καλύτερα για εσάς και για το κοινό σας.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Γ.Κ. @ EterLogic
Hashtags: #etherlogic #internet #marketing #landingpages #websites #CTA internet marketing landing pages tips