Πρόσφατα, η Google αποφάσισε να κρυπτογραφήσει όλες τις αναζητήσεις έτσι τα keywords δεν εμφανίζονται πλέον στο analytics. Δεν ξέρουμε πλέον με ποιες λέξεις μας έχουν αναζητήσει όσοι μας βρίσκουν στο Google. Ακούγεται τρομακτικό αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να μαζέψουμε χρήσιμα δεδομένα για τους επισκέπτες μας.
Στην πραγματικότητα οι επισκέπτες στην σελίδα σας, μπορούν να σας αφήσουν πολύ πιο χρήσιμα στοιχεία. Μπορεί να μην έχουμε τα αποτελέσματα για την οργανική αναζήτηση αλλά υπάρχουν χρήσιμα στοιχεία για τις ενέργειες που κάνουν στη «landing page» που καταλήγουν.
Υπάρχουν χρήσιμα στοιχεία μέσα στο ίδιο το περιεχόμενο που μοιράζετε. Με ποιες σελίδες είναι οι επισκέπτες σας engaged; Κατεβάζουν τον κατάλογο σας σε PDF που είναι διαθέσιμος στο site σας; Συμπληρώνουν τις φόρμες επικοινωνίας σας; Κάνουν subscribe για το newsletter σας; Αυτές οι πληροφορίες είναι ιδιαίτερα χρήσιμες. Θα σας δείξουν τι πληροφορίες αναζητούν οι επισκέπτες στις σελίδες σας και πως συμπεριφέρονται στο σχεδιασμό που έχετε επιλέξει. Δίνωντας σημασία σε αυτά τα στοιχεία θα μπορέσετε να τους δώσετε καλύτερο και πιο χρήσιμο περιεχόμενο και θα ενισχύσετε την αλληλεπίδραση τους με το site σας.
Διαβάστε ακόμα: Γιατί είναι το Content Marketing αναγκαίο για τις επιχειρήσεις
Ας δούμε όμως ένα παράδειγμα. Έστω ότι έχετε μια επιχείρηση που πουλάει μια ηλεκτρονική συσκευή GPS που έχει εφαρμογή σε περισσότερους από έναν κλάδους. Στην ναυτιλία, στα ταξί αλλά και σε όσους ασχολούνται με τα extreme sports. Αν κάποιος φτάσει στο site της επιχείρησής σας από το Google, δεν θα γνωρίζετε το keyword με το οποίο σας βρήκε. Όμως, θα μπορείτε να δείτε σε ποια σελίδα αλληλοεπίδρασε. Θα μπορούμε να δούμε σε ποια σελίδα έκανε click, τι ενημερωτικό υλικό κατέβασε (πχ. PDF με τις εφαρμογές του GPS στην ναυτιλία) και πόσο χρόνο ξόδεψε σε κάθε σελίδα που επισκέφτηκε. Επομένως αν κάποιος ήρθε από την Google και κατέβασε, απο την σελίδα σας, πληροφορίακό υλικό για τις εφαρμογές της συσκευής σας στην ναυτιλία, τότε αυτό κάτι πρέπει να σημαίνει για εσάς.
Αυτή η συμπεριφορά του επισκέπτη είναι κλειδί για να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας. Όσο περισσότερο οι επισκέπτες αλληλοεπιδρούν με το το site σας, τόσο καλύτερα θα καταλάβετε το τι ζητάνε και τι μπορεί η επιχείρηση σας να τους προσφέρει. Έτσι έχετε την δυνατότητα να προσφέρετε πλέον στον επισκέπτη σχετικό περιεχόμενο χωρίς να γνωρίζουτε τα keywords με τα οποία σας αναζήτησε.
Προσωποποιώντας την πλοήγηση του user καταδεικνύει την χρησιμότητα του content, όχι μόνο για την ποιότητα του αλλά και για την ευκολία με την οποία την παρέχετε στον επισκέπτη – πιθανό πελάτη.
Με σωστό segmentation και το κατάλληλο content μπορείτε να πετύχετε πολλά ακόμα και χωρίς τα keywords.
GK @ EtherLogic
Hashtags: #etherlogic #internetmarketing #google #notprovided #keywords internet marketing keywords not provided