Η homepage της ιστοσελίδας σας είναι ίσως η σημαντικότερη σελίδα στο site σας. Φροντήστε να δώσετε την αναγκαία προσοχή κατα το σχεδιασμό της. Ακολουθεί μια αναφορά των κυριότερων λόγων που μια αρχική σελίδα δεν πετυχένει το σκοπό της.
Ένας επισκέπτης θα’πρεπε να γνωρίζει μέσα σε 10 δευτερόλεπτα τι ακριβώς κάνει η επιχείρησή σας όταν επισκέπτεται την αρχική σας σελίδα. Ειδικότερα εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι λίγο περίπλοκα, θα πρέπει ξεκάθαρα να εξηγείτε τι κάνετε στην homepage σας ώστε να μη σκεφτεί κάποιος να εγκαταλείψει το site σας.
Ο στόχος της ιστοσελίδας σας είναι να επικοινωνήσει κάποιος με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μαζί σας. Κατά συνέπεια, τα στοιχεία επικοινωνίας και τα links στα social media πρέπει να’ναι πάντα σε εμφανές σημείο.
Η μουσική στην αρχική σας σελίδα δεν πρέπει να’ναι βαρετή ούτε ενοχλητική προς τον χρήστη (ιδιαίτερα όταν ξεκινάει αυτόματα).
Διαβάστε ακόμα: Το γλωσσάρι των ιστοσελίδων
Τίποτα δε θα κάνει κάποιον να εγκαταλείψει την αρχική σας σελίδα γρηγορότερα από το να τον πιέσει να εισάγει την ηλεκτρονική του διεύθυνση, ειδικά εάν αυτός θέλει να δει την αρχική σας σελίδα ή να διαβάσει το περιεχόμενό της.
Εάν δεν είναι εμφανές στους επισκεπτες σας πώς ακριβώς να πλοηγηθούν στην ιστοσελίδα σας, τότε είναι πιθανό να μπερδευτούν, να απογοητευτούν και να φύγουν απ’αυτήν. Το navigation εκτός από όμορφο πρέπει να’ναι πάνω απ’όλα χρηστικό και να διευκολύνει τον χρήστη στο σερφάρισμα σε άλλες σελίδες του site σας.
Ιδιαίτερα στην περίπτωση που δεν έχετε καθόλου πλοήγηση ή η πλοήγηση δεν βγάζει κανένα νόημα, το να μην υπάρχει καν πεδίο αναζήτησης στην ιστοσελίδα σας είναι το κερασάκι στην τούρτα.
Tο 25% των επισκεπτών σας βλέπουν την αρχική σελίδα στο smartphone τους και αυτό το ποσοστό συνεχώς αυξάνεται. Και επειδή δεν μπορείτε αυτό το ποσοστό να το παραβλέψετε φροντήστε η ιστοσελίδας σας να είναι ευχρηστη σε mobile users.
Διαβάστε ακόμα: Responsive Web Design – Για να «παίζει» το site σου παντού
Βεβαιωθείτε ότι δίνετε τα κατάλληλα κίνητρα στους επισκέπτες σας για να αλληλεπιδράσουν με τη σελίδα σας. Δώστε CTA’s όπου μπορούν να ”διαβάζουν περισσότερα” , να ”μαθαίνουν περισσότερα” ή να ”κατεβάζουν” κάτι πολύτιμο. Εάν δεν κάνετε αυτό, πολύ απλά χάνετε την ευκαιρία στο να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε leads.
Εάν η αρχική σας σελίδα έχει ένα ή περισσότερα από αυτά τα λάθη, ήρθε ο καιρός να κάνετε κάτι. Προγραμματίστε λοιπόν μέσα στο 2014 έναν επανασχεδιασμό του site σας και αν χρειάζεστε οποιαδήποτε συμβουλή για το web design μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Εάν θέλετε να είστε ενήμεροι για όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο newsletter της EtherLogic.
Γ.Κ @EtherLogic
Hashtags: #etherlogic #internet #marketing #websites #homepage internet marketing homepage failure reasons