Οι Google και Facebook ήρθαν σε συμφωνία και η πρώτη θα ενταχθεί στο σύστημα δημοπρασιών διαφημίσεων Facebook Exchange. Με βάση αυτή την συμφωνία σε λίγους μήνες η Google θα μπορεί να παρέχει μέσω της πλατφόρμας της DoubleClick διαφημίσεις στο Facebook.
To Facebook exchange επιτρέπει στους διαφημιστές να παρακολουθούν με την χρήση cookies τα sites που οι χρήστες επισκέπτονται δίνοντας τους την δυνατότητα να κάνουν εξαιρετικά στοχευόμενες διαφημίσεις στο Facebook. Η Google ενισχύει επιπλέον την θέση της εντάσσοντας στην διαφημιστική μηχανή της 1.1 δισεκατομμύριο χρήστες του Facebook.
Το τι βοήθησε στην συμφωνία αυτών των 2 κολοσσών είναι ακόμα άγνωστο αλλά η Google και η Facebook έχουν ξεκινήσει συνεργασίες και σε άλλα πεδία όπως για παράδειγμα στο Google Display Network όπου η Facebook μπορεί να χρησιμοποιεί το API του Google AdWords για αναζητήσεις.
Διαβάστε ακόμη: Η Google θα πουλά σχόλια των χρηστών της σε διαφημιστές!
Να σημειωθεί πως η Google ανακοίνωσε πρόσφατα κέρδη που άγγιξαν τα 2,97 δις δολάρια για το Q3 του 2013. Επιπλέον η τιμή της μετοχής της ξεπέρασε τα 1000$ σημειώνοντας ρεκόρ.
Πως βλέπετε αυτή την αλλαγή σκηνικού στις διαφημίσεις στο Internet; Αφήστε μας το σχόλια σας.
Για περισσότερες ειδήσεις απο τον χώρο του Internet Marketing εγγραφείτε στο newsletter μας.
G.K. @ Etherlogic
Hashtags: #etherlogic #google #facebook #ads #internet #marketing internet marketing google facebook ads