Σύμφωνα με νέα έκθεση της διαφημιστικής εταιρείας DSP Adfonic το iOS της Apple συγκέντρωσε το 63 τοις εκατό των προβολών διαφημίσεων στο Internet σε παγκόσμια κλίμακα για φορητές συσκευές το τρίτο τρίμηνο του 2013 σημειώνοντας αύξηση κατά τρία τοις εκατό σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Αντίθετα, το Android σημείωση πτώση έξι τοις εκατό καταλαμβάνοντας το 32 τοις εκατό του συνόλου.
Διαβάστε ακόμα: Facebook Mobile Payments: Πείραμα ή το μέλλον;
For the third quarter of 2013, worldwide ad impressions recorded from devices running Apple’s iOS doubled those from rival Android, one report says, once again suggesting higher Web engagement from iPhone, iPad and iPod touch users. By AppleInsider Staff
Όσον αφορά τους κατασκευαστές η Apple καταλαμβάνει και εδώ την πρώτη θέση με το ίδιο ποσοστό ενώ η Samsung ακολουθεί με 20 τοις εκατό. Στη συνέχεια, όπως φαίνεται και στο διάγραμμα, με ποσοστά κάτω του τρία τοις εκατό μοιράζονται τις θέσεις οι HTC, BlackBerry, LG, Nokia κτλπ.
Διαβάστε ακόμα: Εντυπωσιακή αύξηση στη χρήση των social media μέσω κινητού στην Ελλάδα
Αναλύοντας τα δεδομένα ανά συσκευή βλέπουμε ότι το iPhone αντιπροσωπεύει το 35 τοις εκατό των προβολών διαφημίσεων με τα iPad και iPod touch να ακολουθούν στο 21 και έξι τοις εκατό αντίστοιχα. Το Galaxy S3 της Samsung σημείωσε ένα πενιχρό τρία τοις εκατό, το Galaxy S2 δύο τοις εκατό και τα Ace και S3 mini από ένα τοις εκατό έκαστο.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Πηγή: iphonehellas.gr, appleinsider.com
Hashtags: #apple #android #mobilemarketing #mobileads #ads