Σε δύσκολους καιρούς κάθε επιχείρηση ψάχνει να βρει τρόπους για να τονώσει τη δραστηριότητά της. Ιδιαίτερα οι περισσότερες μικρομεσαίες λιανεμπορικές επιχειρήσεις που παλεύουν καθημερινά να σταθούν στα πόδια τους. Μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν, αλλά ένας τρόπος για να τονώσουν τον τζίρο τους και να αποκτήσουν νέους πελάτες είναι οι ειδικές προσφορές.
Το κλειδί για την επιτυχία μιας προωθητικής εκστρατείας αυτού του τύπου, είναι να βρείτε έναν τρόπο για να ενημερώσετε για την προσφορά σας τους κατάλληλους ανθρώπους, εκείνους, δηλαδή, που κατά πάσα πιθανότητα θα ανταποκριθούν στην προσφορά, και τελικά θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε τον τζίρο της επιχείρησή σας. Αν αναρωτιέστε ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να «επικοινωνήσετε» την προσφορά σας στον κατάλληλο τύπο ανθρώπων, παραθέτω παρακάτω μερικούς τρόπους αποτελεσματικής επικοινωνίας για μια ή περισσότερες προσφορές που ενδεχομένως να έχετε κατά νου!
Διαβάστε ακόμα: Τι αλλάζει από 13 Ιουνίου στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Προωθήστε τη μέσω e-mail
Πριν κάνετε οτιδήποτε άλλο, φροντίστε να προωθήσετε την προσφορά σας στην υπάρχουσα λίστα επαφών σας. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που έχουν ήδη επιλέξει να συνεργαστούν με την επιχείρησή σας, έτσι είναι πιθανό να δείξουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Εκμεταλλευτείτε, λοιπόν τις ήδη υπάρχουσες επαφές σας και πείτε στους φίλους γι’ αυτή την προσφορά μέσω e-mail.
Μοιραστείτε τη στα κοινωνικά δίκτυα
Πολλοί μικρομεσαίοι επιχειρηματίες είτε επειδή δεν γνωρίζουν πώς να αξιοποιήσουν τα κοινωνικά δίκτυα, είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο, δεν έχουν ακόμα παρουσία στο Tweeter, το Facebook, το Pinterest κλπ. Ωστόσο, τα μεγάλα πολυκαταστήματα στο εξωτερικό όπως για παράδειγμα η Gallery Lafayette, τα Harrods και πολλά άλλα, αποδίδουν τέτοια σημασία σε αυτά, που διαμορφώνουν και στηρίζουν εξειδικευμένες στρατηγικές επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, καθώς και στρατηγικές μάρκετινγκ και πωλήσεων για τα social media. Έχουν δε διαπιστώσει ότι με αυτό τον τρόπο μπορούν να πάνε τις προσφορές στα προϊόντα τους πολύ μακριά. Αν είστε στο Pinterest, μη ξεχάσετε να αναρτήσετε την εικόνα που συνδέεται με την προσφορά σας.
Δώστε ένα κίνητρο στους άλλους για να μοιραστούν την προσφορά σας
Για παράδειγμα, προσφέρετέ τους κάτι παραπάνω σαν έκπτωση- ή κάτι άλλο απλό, όπως ένα δωρεάν καφέ- σε όποιον κάνει share την προσφορά σας. Ενδιαφέρον θα ήταν να συνεργαστείτε με μια άλλη επιχείρηση, που μπορεί να προσφέρει ένα από τα προϊόντα της σαν ανταμοιβή κάποιο μπόνους.
Διαβάστε ακόμα: Ο νέος νόμος για τα δικαιώματα των καταναλωτών
Δοκιμάστε ένα βιβλίο κουπονιών
Τα βιβλία με κουπόνια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε την προσφορά της επιχείρησής σας επειδή μπορείτε να τα μοιράσετε στους πελάτες σας, περέχοντάς τους ένα κίνητρο για να συνεχίσουν να έρχονται σε σας για τις αγορές τους.
Γνωστοποιείστε τα κίνητρα
Αν δυσκολεύεστε να πείσετε τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα να μοιραστούν την προσφορά σας με τους φίλους τους, θα μπορούσατε να δώσετε κίνητρα στους πελάτες για να μοιρασθούν την προσφορά σας ανταμείβοντάς τους με κάτι που πραγματικά να αξίζει τον κόπο. Μπορείτε να στείλετε ένα e-mail γνωστοποιώντας τους κάποιο κίνητρο στην περίπτωση που κάνουν share την ανακοίνωσή σας ή να το αναφέρετε ρητά πάνω στην ίδια την προσφορά. Βλέποντας, πως ο μέσος άνθρωπος έχει πάνω από 100 φίλους στο Facebook, μόνο μία συμμετοχή στο μοίρασμα του e-mail σας, μπορεί να λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά για την προσφορά σας.
Θέστε ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα
Εάν η πόλη σας έχει ένα καλοκαιρινό φεστιβάλ ή ξέρετε ότι θα γίνει σε μια τοπική εμπορική αγορά, τότε αυτό το γεγονός μπορεί να είναι η ιδανική στιγμή για να εκτελέσετε την προσφορά σας. Απλά δημιουργήστε έναν κωδικό QR για την προσφορά σας και τοποθετήστε τον στις επαγγελματικές σας κάρτες ή άλλο έντυπο υλικό που διανέμετε. Και πάλι, θα μπορούσατε παράλληλα να έχετε ένα βιβλίο με κουπόνια που προτρέπει τους πελάτες να ξαναέρχονται στην επιχείρησή σας.
Εξατομικεύστε τις προσφορές σας
Οι πιστοί πελάτες σας είναι πιθανόν να σκέφτονται να αγοράσουν κάτι από την επιχείρησή σας κατά τη διάρκεια διαφορετικών περιόδων. Γιατί να μη δημιουργήσετε μια συγκεκριμένη προσφορά γι’ αυτούς, την οποία θα μπορούσαν να εξαγοράσουν στα γενέθλια ή στη γιορτή κάποιου συγγενικού τους προσώπου, στη δική τους γιορτή, ή ενόψει των καλοκαιρινών τους διακοπών. Αυτό ενδεχομένως να ενθαρρύνει τους υπάρχοντες πελάτες σας αλλά και να προσθέσει νέους.
Κρατήστε το χρόνο / και την ποσότητα της προσφοράς σας περιορισμένη
Δεδομένου ότι έχετε τον έλεγχο όλων των όρων της προσφοράς, μπορείτε να δημιουργήσετε μια προσφορά που είναι βέβαιο ότι θα προσελκύσει την προσοχή, αλλά δεν θα είναι μεγάλη σε διάρκεια και ποσότητα όσο σε ποιότητα, για να είστε ωφελημένοι τόσο εσείς όσο και οι πελάτες σας.
Μη φοβάστε να πειραματιστείτε
Το πιο σημαντικό σε αυτή την υπόθεση, είναι να χρησιμοποιήσετε όλα τα εργαλεία που έχετε στη διάθεσή σας αλλά και να δοκιμάσετε μερικές νέες δημιουργικές χρήσεις.
Χρησιμοποιήστε την φαντασία σας!