Με ποιο τρόπο μπορούμε να πετύχουμε το υψηλότερο δυνατό engagement στα social media και να γνωρίζουμε τι έχει ενδιαφέρον για τους followers μας; Μια πρόσφατη έρευνα του Klout φανέρωσε διάφορα ενδιαφέροντα στοιχεία, που βοηθούν στην δημιουργία ενός επιτυχημένου post στο Facebook και το Twitter.
Διαβάστε ακόμα: Πόσο φιλικό προς τα social media είναι το website σας;
Σύμφωνα με την έρευνα, θέματα που έχουν να κάνουν με διασκέδαση και lifestyle επιφέρουν το μεγαλύτερο engagement από κάθε άλλο είδος περιεχομένου στα δύο μεγαλύτερα social media. Συγκεκριμένα, θέματα που αφορούν σε μουσική και τηλεόραση φιγουράρουν στις δύο πρώτες θέσεις της λίστας.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα θέματα που προκαλούν μεγάλο engagement, εκεί υπάρχει μεγάλη ποικιλία και, αν εξαιρέσουμε ένα ποσοστό της τάξης του 60% που σχετίζεται με το top 10 της λίστας, στο υπόλοιπο 40% υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στα δύο δίκτυα. Ένα μεγάλο trend είναι τα posts που σχετίζονται με το φαγητό, που πετυχαίνει πολύ μεγαλύτερο engagement στο Facebook, προφανώς λόγω του design του δημοφιλούς website, που δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο visual περιεχόμενο. Σε παρόμοια επίπεδα κινούνται και τα posts που αφορούν σε κατοικίδια, με τους σκύλους να αποδεικνύονται πιο… δημοφιλείς από τις γάτες! Τέλος, μπορεί οι φωτογραφίες των μωρών σας να μην είναι άκρως ενδιαφέρουσες για τους υπόλοιπους, όμως τα ανέκδοτα και τα posts γύρω από το θέμα «γονείς και παιδιά» συγκεντρώνουν αρκετή κινητικότητα
Διαβάστε ακόμα: Social media marketing για εστιατόρια!
Υπάρχουν από την άλλη θέματα περιεχομένου, τα οποία αν και θα τα περιμέναμε πιο δημοφιλή, δείχνουν ότι να μην συγκεντρώνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όπως τα πάρτυ, τα χόμπυ, τα καλλυντικά, αλλά και η… pizza!
Άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που προέκυψε από την έρευνα έχει να κάνει με τη χρήση των social media για customer service. Τα social media έχουν προσφέρει έναν αμεσότερο τρόπο επικοινωνίας του κοινού με τις εταιρείες, για να εκφράσουν την ικανοποίηση ή την δυσαρέσκεια τους. Εκεί, το Twitter έχει τα πρωτεία.
Αυτό, λοιπόν, που έχει ιδιαίτερη σημασία στην επίτευξη του engagement είναι του πού και το πότε θα μοιραστείτε το περιεχόμενό σας. Δεν έχετε, λοιπόν, παρά να παρατηρήσετε το κοινό σας στα social media και να βρείτε το σωστό timing για να «ακουστεί η φωνή σας». Αυτό που θα αυξήσει τη δημοτικότητά σας είναι να πετύχετε τους αποδέκτες των μηνυμάτων σας ενεργούς! Ακολουθήστε την τάση των χρηστών, βρείτε δημιουργικούς τρόπους παρουσίασης του περιεχομένου σας και επιλέξτε σωστά την στιγμή που θα το κάνετε.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Πηγή: suit.gr