Δεν είναι λίγοι εκείνοι οι οποίοι ανακοινώνουν νέα μέσω του προσωπικού τους Facebook λογαριασμού ή σελίδας με τη μορφή δημοσιεύσεων. Τότε, τα διάφορα ειδησεογραφικά sites τοποθετούν σύνδεσμο ο οποίος οδηγεί στη δημοσίευση στο Facebook ως πηγή. Από σήμερα, αυτό αλλάζει. Το #Facebook δίνει τη δυνατότητα, αρχικά σε λίγους και ύστερα σε όλους, της ενσωμάτωσης δημοσίων posts (δημοσιεύσεων) ή αλλιώς embed facebook posts σε sites με τη βοήθεια κώδικα html. Η διαδικασία embed είναι ήδη γνωστή από Twitter και YouTube.
Η παραπάνω εικόνα αποτελεί το παράδειγμα της ενσωμάτωσης ενός post σε κάποιο site. Κανονικά, ο χρήστης θα μπορούσε να κάνει Like και κοινοποίηση (share) τη δημοσίευση,Like τη σελίδα ή follow το χρήστη από όπου προέρχεται η δημοσίευση και τέλος να δει και να κλικάρει τα σχόλια, τις κοινοποιήσεις, τη φωτογραφία (αν υπάρχει), το hashtag (αν υπάρχει) και οποιοδήποτε άλλο υλικό, για να μεταφερθεί στο Facebook. Αυτή τη στιγμή βλέπετε απλώς μια εικόνα και όχι πραγματική ενσωμάτωση, καθώς το Facebook έδωσε τη δυνατότητα ενσωμάτωσης αρχικά στα sites Bleacher Report, CNN, Huffington Post, Mashable και PEOPLE.
Ενσωμάτωση θα μπορούν να δέχονται οι δημοσιεύσεις εκείνες οι οποίες έχουν ως κοινό την επιλογή «Δημόσια» (Public). Καθώς οι σελίδες έχουν πάντοτε δημόσια posts, ένας χρήστης έχει τη δυνατότητα να αλλάξει το κοινό όποτε επιθυμεί από δημόσιο σε άλλη επιλογή. Τότε, αν η δημοσίευση του έχει υποστεί ενσωμάτωση, εμφανίζεται στη θέση της ένα μήνυμα το οποίο ειδοποιεί πως η δημοσίευση δεν είναι διαθέσιμη.
Διαβαστε ακόμα: Οδηγός για τα νέα Facebook Insights!
Για να είστε έτοιμοι όταν θα σας ενημερώσουμε για την πλήρη διαθεσιμότητα του embed facebook posts, ακολουθεί η διαδικασία.
Αρχικά, ο χρήστης κάνει κλικ στο βελάκι στο πάνω δεξί μέρος της δημοσίευσης και επιλέγει «Embed Post».
Στη συνέχεια, ο χρήστης αντιγράφει τον κώδικα html από το πλαίσιο το οποίο εμφανίζεται και κάνει επικόλληση στο site που επιθυμεί. Τόσο απλά.
Hashtags: #etherlogic #facebook #embedpost #socialmedia
Πηγή: SocialMediaLife