Όποιος ασχολείται έστω και κατ’ ελάχιστον με το Online Marketing θα έχει συναντήσει αρκετές φορές το Google Adwords καθώς και το Google Adsense. Πολλοί ωστόσο είναι σίγουρο πως δεν είναι σε θέση να ξεχωρίσουν το ένα από το άλλο ούτε μπορούν να κατανοήσουν πως μπορούν να ωφεληθούν από την χρήση των δύο αυτών εργαλείων. Ας δούμε λοιπόν που διαφέρει και που χρησιμεύει το κάθε ένα.
Με το Google AdSense το site σας αρχίζει να βγάζει χρήματα για λογαριασμό σας. Το Adsense είναι έτσι στημένο ώστε όταν ένας χρήστης μπαίνει στην ιστοσελίδα σας βλέπει ένα στοχευμένο banner είτε στην κορυφή είτε στα πλαϊνά της σελίδας. Όταν ο επισκέπτης κάνει click σε αυτή τη διαφήμιση εσείς λαμβάνετε χρήματα, το πόσα εξαρτάται από το εκάστοτε Cost-Per-Click rate. Το Adsense απευθύνεται σε ιστοσελίδες που έχουν καθημερινά χιλιάδες επισκέπτες. Αν η σελίδα σας δεν έχει έναν αρκετά μεγάλο αριθμό επισκεπτών τότε ίσως το AdSense να μην είναι για εσάς.
Τα banners που τοποθετούνται στο site σας είναι σχετικά πάντα με το περιεχόμενο που δημοσιεύετε σε αυτό. Για παράδειγμα αν έχετε ένα blog μόδας τότε θα τοποθετούνται σε αυτό banners από διάφορους οίκους μόδας και συναφείς επιχειρήσεις.
Αν είστε ήδη ιδιοκτήτης site, το πιθανότερο είναι να έχετε ξοδέψει αρκετά χρήματα και αρκετό χρόνο για να δημιουργήσετε την σελίδα που έχετε. Αν για εσάς το σημαντικό είναι να μην υπάρχουν banners που να χαλάνε την εικόνα της σελίδας σας τότε μην ανησυχείτε. Μπορείτε να φέρετε το AdSense στα μέτρα σας. Μπορείτε να επιλέξετε και να παραμετροποιήσετε πλήρως την εμφάνιση αυτών των διαφημίσεων έτσι ώστε να ταιριάζουν με την εμφάνιση της σελίδας σας.
Με το Google AdWords μπαίνετε εσείς στο ρόλο του διαφημιστή. Δημιουργείτε εσείς διαφημίσεις που θα μπουν στην μηχανή αναζήτησης της Google και θα εμφανίζονται όταν ένας χρήστης πραγματοποιήσει αναζήτηση με το keyword που εσείς έχετε ορίσει. Έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε εσείς τα keywords που θα σχετίζονται με τις διαφημίσεις σας καθώς και τις σελίδες που θα οδηγούνται όσοι κάνουν click πάνω τους. Το AdWords κατέχει μια ισχυρή εργαλειοθήκη που θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε στοχευμένες καμπάνιες.
Διαβάστε ακόμα: Πόσο βελτιωμένες είναι οι νέες καμπάνιες AdWords;
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του AdWords είναι πως σε κάθε στιγμή ο χρήστης έχεις πλήρη έλεγχο του budget του. Έχει την δυνατότητα ορίσει επ’ ακριβώς το ποσό που θέλει να δαπανηθεί σε ημερήσια βάση (δεν υπάρχει κατώτατο όριο δαπάνης). Όταν ένας χρήστης κάνει click στην διαφήμισή σας τότε χρεώνεστε αυτομάτως ένα μικρό ποσό. Το ποσό αυτό είναι μεταβλητό και ορίζεται κάθε φορά από την δημοφιλία του keyword που επιλέξατε. Εκτός από το budget, ο χρήστης ορίζει και το πόσο που είναι διατεθειμένος να πληρώσει (Bid) για κάθε click (Cost-Per-Click). Όσο μεγαλύτερο είναι αυτό το ποσό τόσο ψηλότερα θα εμφανιστεί η διαφήμιση. Ο καθημερινός έλεγχος του του budget καθώς και του ύψους του «Bid» για το keyword είναι σημαντικός για την επιτυχία της καμπάνια σας.
Η επιλογή του keyword είναι το Α και το Ω για την επιτυχία μιας καμπάνιας στο Adwords. Φροντίστε να εμπλέξετε τα καλύτερα και σχετικότερα keywords ή φράσεις για τις διαφημίσεις σας. Για τον σκοπό αυτό η Google έχει ένα νέο εργαλείο στην διάθεση σας. Το Keyword planner. Εκεί θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες όπως μηνιαίο όγκο αναζήτησης, εκτίμηση για το μέσο ύψος του CPC καθώς και προτάσεις για εναλλακτικά keywords. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός ως αναφορά το keyword. Μπορείτε να ξεπλέξετε ότι θέλετε, είτε πολύ γενικό είτε πολύ στοχευμένο.
Adwοrds ή Adsense; Εσάς τι χρειάζετε η εταιρεία σας; Έχετε κατανοήσει την δυναμική αυτών των δύο εργαλείων; Αν ενδιαφέρεστε να ενισχύστε την Online παρουσία σας ή έχετε απορίες για το Adwords ή το Adsense επικοινωνήστε μαζί μας. Στην EtherLogic είμαστε έτοιμοι να σας καθοδηγήσουμε και να σας συμβουλέψουμε σε κάθε σας προσπάθεια.
Hashtags: #adsense #adwords #google #etherlogic #onlinemarketing #advertising