Αν είστε ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος ή αν επιδιόκετε να αποκτήσετε ενα, καλό είναι να δώσετε προσοχή σε μερικές απλές αλλά πολύ αποτελεσματικές τακτικές για να βελτιώσετε την εικόνα του. Παρακάτω λοιπόν σας παραθέτουμε έξι αρχές τις οποίες αν ακολουθήσετε, θα εντυπωσιάσετε τους πελάτες σας και χρόνο με τον χρόνο θα αυξάνετε τις πωλήσεις σας.

1. Τιμή

Το να προσφέρετε χιλιάδες προϊόντα σίγουρα αποτελεί πλεονέκτημα σε όποιο κλάδο και να βρίσκεστε. Οι τιμές κάποιες φορές καθορίζουν τη θέση σας σε πολλές μηχανές αναζήτησης ή ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών. Παρόλα αυτά, το να μάθετε πώς μπορείτε να διαφοροποιηθείτε τιμολογιακά είναι καλύτερο από το να είστε σε ένα διαρκή πόλεμο τιμών. Προσπαθήστε να προσφέρετε ένα πακέτο από τα καλύτερα προϊόντα σας (ή έστω παρόμοια προϊόντα) σε μειωμένη τιμή. Προσλάβετε έναν γραφίστα, δημιουργήστε το δικό σας πακέτο ή συνδυάσετε αρκετά προϊόντα προκειμένου να φτιάξετε ένα καινούριο ή σύνθετο προϊόν που κανένα άλλο κατάστημα δεν προσφέρει. Θα ανακαλύψετε ότι πολλοί πελάτες θα αγοράσουν ένα πακέτο προϊόντων, ιδιαίτερα εάν αισθάνονται ότι το αγοράζουν σε καλύτερη τιμή.

Διαβάστε ακόμα: Σε ρυθμούς ανάπτυξης 25 % το Ηλεκτρονικό Εμπόριο B2C το 2013 στην Ελλάδα

2. Έξοδα αποστολής

Έχει παρατηρηθεί ότι οι περισσότεροι πελάτες προτιμούν τη δωρεάν αποστολή προϊόντων. Εδώ αν και το κόστος συμπεριλαμβάνεται, ο καταναλωτής θέλει να πιστεύει ότι αγοράζει ένα προϊόν χωρίς να χρεώνεται για την αποστολή του. Επίσης, έχει παρατηρηθεί ότι πολύς κόσμος εγκαταλείπει την αγορά ενός προϊόντος όταν χρεώνεται με επιπρόσθετες χρεώσεις αποστολής κατά τη διαδικασία του check-out. Φροντήστε λοιπόν να το δίνετε δωρεάν στους πελάτες σας.

internet marketing ecommerce tips

3. Ευχαριστήρια μηνύματα

Οι online καταναλωτές δεν έχουν καμία διαφορά με τον κόσμο που σας επισκέπτεται σε ένα κατάστημα. Απαιτούν λοιπόν την ίδια ακριβώς προσοχή και ευγένεια που θα δείχνατε εάν βρισκόσασταν μαζί. Επομένως, στείλτε τους ένα ευχαριστήριο μήνυμα μαζί με τις πληροφορίες της παραγγελίας σας και μην ξεχάσετε να προσθέσετε ένα μέσο επικοινωνίας με την επιχείρησή σας σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη συναλλαγή.

4. Πολιτική επιστροφών

Σιγουρευτείτε ότι η πολιτική επιστροφών σας είναι ξεκάθαρη, κατανοητή και συνάδει με τον νόμο. Το πρώτο πράγμα που η πολιτική επιστροφής σας πρέπει να αναφέρει είναι το χρονοδιάγραμμα των επιστροφών. Μην παραλείπετε σημαντικές πληροφορίες επί της διαδικασίας. Οι επιστροφές θα πρέπει πάντα να γίνενονται πολύ ευγενικά με μια προσφορά να ανταλλάξετε ένα προϊόν με κάποιο άλλο που έχει ανάγκη ο καταναλωτής σας. Πολλοί καταναλωτές επιστρέφουν τα προϊόντα επειδή δεν είναι αυτό που ζήτησαν (είτε είναι λάθος μέγεθος, είτε είναι λάθος χρώμα, είτε απλά το προϊον δεν λειτουργεί). Βοηθήστε τους να βρουν το προϊόν που επιθυμούν και κάντε τους προτάσεις.

Διαβάστε ακόμα: Βασικά λάθη που πρέπει να αποφύγετε κατά την δημιουργία ενός Εshop

5. Διαχείρηση λαθών

Λάθη είναι βέβαιο ότι θα συμβούν. Αφού σφάλετε κάπου, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να ζητήσετε συγγνώμη. Έπειτα, ενημερώστε τον πελάτης σας για τις προθέσεις σας ώστε να διορθωθεί το λάθος και πληροφορήστε τον για το πόσος χρόνος χρειάζεται προκειμένου να το διορθώσετε ή να τον αποζημιώσετε. Για παράδειγμα, όταν συμβαίνει ένα λάθος στο τμήμα πωλήσεων μιας επιχείρησης, αυτή καλό θα ήταν να στείλει το σωστό προϊόν που της έχει ζητηθεί από τον πελάτη την ίδια κι όλας μέρα. Μαζί μ’ αυτό μπορεί να στείλει ένα μικρό δώρο ή να προσφέρει ένα εκπτωτικό κουπόνι του 10% για την επόμενη αγορά που θα κάνει ο πελάτης. Αυτές οι ενέργειες δείχνουν πως η επιχείρηση σέβεται τον καταναλωτή και είναι σίγουρο ότι κι αυτός από την πλευρά του θα το εκτιμήσει. Επιπλέον, τέτοιου είδους πρακτικές στην αναγνώριση και διόρθωση των λαθών μπορεί να βοηθήσει στο να λάβετε θετικά σχόλια οnline.

6. Αξιολόγηση απο τον πελάτη

Καλό θα ήταν να ζητήσετε από όλους τους πελάτες σας να αξιολογήσουν την εμπειρία τους με την επιχείρησή σας. Να θυμάστε ότι αυτή η αξιολόγηση είναι χρήσιμη για εσάς, καθώς θα σας βοηθήσει να διορθώσετε κάποια λάθη ή κάποιες αστοχίες σε σχέση με τις συναλλαγές με τους πελάτες. Άλλωστε, η αλληλεπίδραση μαζί τους αποτελεί αδιαμφισβήτητα αναπόσπαστο κομμάτι μιας online επιχείρησης. Θα σας εκπλήξει λοιπόν το πόσο πρόθυμοι είναι να συνεργαστούν σε αυτό το κομμάτι. Γι’ αυτό μη χάνετε την ευκαιρία να αφήνετε θετική εικόνα για την επιχείρησή σας.

Εάν ακολουθήσετε αυτές τις απλές, αν και από κάποιους υποτιμημένες, κατευθυντήριες γραμμές, να είστε σίγουροι ότι η επιχείρησή σας έχει μέλλον online!

Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!

 

ΓΚ @ EtherLogic

Hashtags: #etherlogic #ecommerce #eshop #tips #internet internet marketing ecommerce tips

0 Comments

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

EtherLogic P.C. © 2017  - All Rights Reserved

Log in with your credentials

Forgot your details?