To Twitter ανακοίνωσε ότι οι διαφημιστές μπορούν πλέον να σας βρίσκουν μέσω του Twitter ID σας ή μέσω του email σας, προσφέροντας το είδος των στοχευμένων διαφημίσεων στο οποίο το Facebook πλεονεκτεί.
Η παροχή πρόσβασης σε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους διαφημιστές, θα μπορούσε να σημάνει περισσότερα remarketing μηνύματα. Για παράδειγμα, εάν έχετε επισκεφτεί κάποιο site πιο πριν, μπορείτε πλέον να βλέπετε προωθημένα Tweets από την ίδια την εταιρεία. Χρησιμοποιώντας Twitter IDs (usernames και handles), στο μεταξύ, θα επιτρέπεται στους διαφημιστές να αναζητούν επιρροή σε ένα συγκεκριμένο θέμα ή κατηγορία.
Διαβάστε ακόμα: Instagram και επιχειρήσεις, συμβουλές για να ξεκινήσετε
Το Twitter παρουσίασε την Πέμπτη τις βελτιώσεις στο ‘προσαρμοσμένο κοινό’ στο Blog του. Υπενθυμίζουμε ότι η εταιρεία ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο τις δοκιμές για ID στόχευση με βάση τα emails και την χρήση cookies.
Κατά την κυκλοφορία νέων διαφημιστικών προϊόντων, το Twitter ανταγωνίζεται το Facebook, το οποίο κάνει το email-based targeting από το 2012. Επιπλέον, το Facebook επιτρέπει στους διαφημιστές να στοχεύουν σε ανθρώπους ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, εφόσον η επιχείρηση ζητά από τους χρήστες να τα συμπληρώσουν, όταν δημιουργούν έναν λογαριασμό, σε αντίθεση με το Twitter που δε συλλέγει αντίστοιχα στοιχεία.
Επιπροσθέτως, όπως σχολίασε ένα ανώτατο στέλεχος του Facebook, η στόχευση σε χρήστες στο Twitter που βασίζεται σε συζητήσεις τους, ίσως να μην είναι τόσο αποτελεσματική. Γιατί το να συμμετέχει κάποιος σε μια συζήτηση μπορεί απλά να σημαίνει ότι ακολουθεί τα νέα και όχι ότι ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο θέμα, σε αντίθεση με το Facebook στο οποίο είναι πιο ξεκάθαρη η δήλωση της προτίμησής του.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Hashtags: #etherlogic #social #media #twitter #remarketing #ads social media marketing twitter ads remarketing