Ακούμε συχνά ότι ο πόλεμος μεταξύ Facebook και Google μαίνεται, σκεπτόμενοι πως και οι δύο διεκδικούν τη μερίδα του λέοντος στα online διαφημιστικά budget – ας είμαστε ειλικρινείς: πόσες καμπάνιες δε χρησιμοποιούν καθόλου ούτε Google Adwords, ούτε Facebook Ads;
Ο πόλεμος πέρασε λοιπόν σε άλλο επίπεδο, καθώς πλέον το Facebook προσφέρει tracking code αντίστοιχο με αυτό των Google Analytics. Το νέα “άρμα” ονομάστηκε Tracking Pixel, ως φόρο τιμής στη διάφανη τελεία που ευθύνεται για το όλο εγχείρημα.
Διαβάστε ακόμα: Συμβουλές για να βελτιώσεις το engagement στα social media
Ποιες είναι όμως οι δυνατότητές του και πώς μπορούμε εμείς να ωφεληθούμε από αυτό;
1) Remarketing
Άνθρωποι που πρόσθεσαν πράγματα στο καλάθι τους, αλλά δεν αγόρασαν, θα δουν μια στοχευμένη διαφήμιση στο newsfeed προσκαλώντας να επιστρέψουν, ενδεχομένως σε συνδυασμό με κάποια έκπτωση
2) Campaign Comparison
Ποια διαφήμιση στο facebook μας φέρνει τα περισσότερα clicks στη σελίδα μας; Ποια διαφήμισή μας είναι περισσότερο engaging; Μαθαίνουμε περισσότερα για την απόδοση των διαφημίσεών μας, κι έτσι μπορούμε είτε να φτιάξουμε καλύτερες διαφημίσεις, με βάση το ποια αποδίδει περισσότερο, αλλά και να βελτιώσουμε τις ήδη υπάρχουσες
Διαβάστε ακόμα: Πως να φτιάξετε αποδοτικά CTA’s
3) Business Process & Flow Evaluation
Μπορούμε να βελτιώσουμε το ROI μας, βρίσκοντας πιθανά flaws στο conversion flow της σελίδας μας. Συγκεκριμένα, μπορούμε να ορίσουμε σημεία ελέγχου στη σελίδα μας, για παράδειγμα στην αρχική, στη σελίδα ενός προϊόντος, στο καλάθι, στη σελίδα της πληρωμής και στο τέλος της διαδικασίας, ώστε να καταλάβουμε σε ποιο στάδιο σταματούν οι περισσότεροι επισκέπτες μας, και άρα είτε να βελτιώσουμε το συγκεκριμένο στάδιο τεχνικά (Design, User Interface, User Experience), είτε αν κριθεί αναγκαίο να προσφέρουμε κάποιο πρόσθετο δέλεαρ για να εξασφαλίσουμε τη συνέχιση της διαδρομής.
Να θυμίσω εδώ ότι όλα τα παραπάνω τα προσφέρει ήδη το Google εδώ και αρκετό καιρό – σε κάποιες περιπτώσεις αρκετά χρόνια (Remarketing, Analytics/Adwords, Conversion Goals & Funnels κλπ).
Κλείνοντας, ίσως να μην ξέρουμε αν θα επικρατήσει το Google, το Facebook, αν θα υπάρχει χώρος και για τους δύο στο μέλλον, ή θα υπάρξουν και άλλοι game-changing παίκτες, αλλά δύο πράγματα είναι βέβαια:
Ο ανταγωνισμός βοηθά τους marketers, καθώς οι key-players προσφέρουν νέα, εξαιρετικά εργαλεία, ενώ ταυτόχρονα οι υποσχέσεις για την προστασία του privacy των χρηστών χαλαρώνουν όλο και περισσότερο.
Πηγή: suit.gr
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!