Έναν νέο πιο αποτελεσματικό τρόπο για την παρακολούθηση των συνηθείων μας και την παροχή καλύτερα στοχευμένων διαφημίσεων σχεδιάζει να υιοθετήσει η Facebook μέσα από την παρακολούθηση του κέρσορα του ποντικιού μας.
Με άλλα λόγια, το κοινωνικό δίκτυο θα καταγράφει πού ακριβώς και για πόση ώρα εστιάζουν περισσότερο οι χρήστες, σε ποιες διαφημίσεις επικεντρώνουν περισσότερο την προσοχή τους ή πόση ώρα σκέφτονται πριν κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση. Με τη νέα μέθοδο παρακολούθησης το Facebook θα μπορεί να αναλύει καλύτερα τους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις του και να προσαρμόζει αναλόγως τη θέση που εμφανίζονται.
Αυτή τη στιγμή τα δεδομένα που καταγράφει το Facebook χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: τα δημογραφικά, δηλαδή γενικές πληροφορίες για τον κάθε χρήστη που δεν αφορούν το κοινωνικό δίκτυο (εθνικότητα, τόπος διαμονής, ηλικία, φύλο κ.ο.κ.) και τα συμπεριφοράς, δηλαδή τα likes, σχόλια και shares που κάνει, οι αλληλεπιδράσεις με τους φίλους του κ.α.
Διαβάστε ακόμα: Πρωταγωνιστές σε διαφημίσεις, οι χρήστες των υπηρεσιών της Google
Την ίδια ώρα η Facebook παραδέχτηκε ότι η κίνηση του κοινωνικού δικτύου έχει αρχίσει πράγματι να μειώνεται στους εφήβους, μια εξομολόγηση που προκάλεσε πτώση της μετοχής της κατά $0.60.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Πηγή: Techgear
Hashtags: #etherlogic #social #media# marketing #facebook #cursortracking social media marketing facebook tracks cursor