Το Facebook ανακοίνωσε μια νέα κατηγορία ενεργειών στα Facebook apps για να ενισχύσει το engagement στους χρήστες από mobile συσκευές. Αυτό αναμένεται να φέρει τεράστιες αλλαγές τόσο για ίδιο το Facebook όσο και για τους χιλιάδες developers των apps, καθώς αυτές οι διαφημίσεις θα ζητούν από τον χρήστη να «παίξει», να «ακούσει» ή να «αγοράσει» μέσα από ένα app που ήδη θα έχει εγκαταστήσει στο κινητό του. Με ένα απλό πάτημα ενός κουμπιού ο χρήστης θα οδηγείται απευθείας στην εφαρμογή ή στο παιχνίδι.
Διαβάστε ακόμη: Νεα Marketing Platform απο το Facebook
Η ίδια η εταιρεία σχολίασε στο blog της:
Για να βοηθήσουμε το engagement και τα conversions, προχωρήσαμε στην δημιουργία νέων χαρακτηριστικών στα apps της mobile έκδοσης μας. Τα νέα αυτά χαρακτηριστικά θα βοηθούν τις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με χρήστες που ήδη έχουν κατεβάσει το app στο κινητό τους προωθώντας τους συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, περιεχόμενο ή προϊόντα μέσα από το app.
Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να διαλέξουν ανάμεσα σε εφτά διαφορετικά call to actions. Από αυτά κάποια είναι γενικά, όπως ‘Open Link’ ή ‘Use App’, ενώ άλλα είναι πιο συγκεκριμένα, όπως ‘Shop Now’, ‘Play Game’, ‘Book Now’, ‘Listen Now’ ή ‘Watch Video’. Έτσι πλέον μπορούν οι επιχειρήσεις να κατευθύνουν σε συγκεκριμένα σημεία του app τους χρήστες, όπως για παράδειγμα στην σελίδα κάποιας τρέχουσας προσφοράς ή στο video ενός νέου προϊόντος.
Διαβάστε ακόμα: Google+ και Search engine ranking, πως συνδέονται;
Οι Facebook App Developers μπορούν να φτιάχνουν αυτές τις νέου τύπου διαφημίσεις μέσω του Power Editor. Η νέα αυτή δυνατότητα αναμένετε στις 8 Οκτωβρίου.
Με αυτή την κίνηση το Facebook θέλει να διευρύνει τα έσοδα του μέσα από το Mobile advertising αλλά και να λύσει και το χρόνιο πρόβλημα του χαμηλού interaction των users με τα apps από το κινητό.
Πλέον στην φαρέτρα των διαφημιστών μπαίνουν αυτά τα 7 call to actions ενώ αναμένεται ο αριθμός τους να αυξηθεί στο άμεσο μέλλον.
Πηγή: Inside Facebook, Facebook for Business
Hashtags: #etherlogic #socialmedia #marketing #facebook social media marketing facebook