Εάν είστε απ’ αυτούς που φοβούνται ότι οι auto-play διαφημίσεις στο Timeline του Facebook θα σας κάνουν τη ζωή δύσκολη, σας έχουμε ευχάριστα νέα: το Facebook καθυστερεί την κυκλοφορία τους, μάλιστα πηγές αναφέρουν ότι αυτή η αλλαγή δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί πριν το καλοκαίρι.
Άλλες πηγές υποστηρίζουν ότι αυτό θα είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί μετά τα τέλη Μαρτίου ή το αργότερο στις αρχές του καλοκαιριού. Το Facebook βελτιώνει το συγκεκριμένο προϊόν διαφήμισης και εξακολουθεί να κάνει δοκιμές με την ταινία της Lionsgate Divergent. Αυτή η ταινία ήταν ο μοναδικός διαφημιστής που χρησιμοποίησε το συγκεκριμένο προϊόν, όταν το Facebook το ανακοίνωσε τον Δεκέμβρη. Σύμφωνα με τις ίδιες πάντα πηγές, το Facebook προσπαθεί να τελειοποιήσει την υπηρεσία, έτσι ώστε να μπορεί να χειριστεί τη ζήτηση και να παρέχει ποιοτικά analytics σχετικά με το πώς εμφανίζονται οι διαφημίσεις.
Διαβάστε ακόμα: Συμβουλές για να βελτιώσεις το engagement στα social media
Ωστόσο, οι διαφημιστές εξακολουθούν να είναι λίγο διστακτικοί σχετικά με τις διαφημιστικές υπηρεσίες εξαιτίας της έλλειψης στόχευσης και της υψηλής τιμής τους.
Οι πρώτες εκτιμήσεις για την τιμή αυτών των διαφημίσεων κυμαίνονταν μεταξύ ενός και 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Ωστόσο, τώρα πιθανολογείται ότι το κόστος αυτό θα κυμαίνεται στα 600.000 δολάρια τη μέρα. Σ’ αυτό το ποσό θα μπορεί ο διαφημιστής να στοχεύει σε τέσσερις ομάδες κοινού: τους άντρες άνω των 35 ετών, τους άντρες κάτω των 35 ετών, τις γυναίκες άνω των 35 ετών και αυτές κάτω των 35 ετών.
Μέχρι τώρα, το πλεονέκτημα της διαφήμισης στο Facebook ήταν ότι οι διαφημιστές μπορούσαν να προσεγγίσουν τους καταναλωτές με βάση πολύ συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία και ενδιαφέροντα. Αντίθετα, οι νέου τύπου διαφημίσεις σε βίντεο δε διαφέρουν πολύ από τις κανονικές διαφημίσεις της τηλεόρασης.
Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που προβληματίζει τους διαφημιστές είναι η έλλειψη ήχου για τις auto-play διαφημίσεις. Οι περισσότερες τηλεοπτικές διαφημίσεις βασίζονται ως έναν βαθμό στον ήχο, επομένως, οι εταιρείες πρέπει να δημιουργήσουν νέες διαφημίσεις που κατά κάποιο τρόπο δελεάζουν τους χρήστες να κάνουν κλικ πάνω τους χωρίς τη χρήση του ήχου. Από την στιγμή που το Facebook δίνει αξία στο user experience, δεν αναμένεται να προσφέρει ήχο σε αυτές τις διαφημίσεις στο σύντομο μέλλον. Αντίθετα, οι διαφημιστές θα πρέπει να προσαρμοστούν σ’ αυτή τη νέα διαφημιστική υπηρεσία.
Διαβάστε ακόμα: Πως να φτιάξετε αποδοτικά CTA’s
Το Facebook έχει αναβάλει αρκετές φορές την κυκλοφορία των auto-play βίντεο διαφημίσεων ενημερώνοντας αρχικά τους διαφημιστές για τη νέα υπηρεσία τον Ιανουάριο του 2013. Τον Σεπτέμβρη του 2013, το Facebook ξεκίνησε να δοκιμάζει auto-play διαφημίσεις στο Timeline με την εταιρεία Subway και άλλους διαφημιζόμενους. Τις διαφημίσεις του Subway τις παρακολούθησαν περίπου 88 εκατομμύρια άνθρωποι και σε αυτές έγιναν “εκατομμύρια” clicks, είπε ο Tony Pace, CMO της αλυσίδας σάντουιτς, στην The Wall Street Journal.
Παρά την επιτυχία αυτή, οι καταναλωτές εμφανίζονται επιφυλακτικοί σε τέτοιες διαφημίσεις. Τον Δεκέμβριο το Mashable έκανε μια δημοσκόπηση σε 1.130 αναγνώστες όπου το 61% των ερωτηθέντων απάντησε ότι ‘δεν του αρέσει’ η ιδέα των auto-play διαφημίσεων στη Ροή Ειδήσεων.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Πηγή: Mashable
Hashtags: #etherlogic #socialmedia #marketing #facebook #autoplay #fb social media marketing facebook autoplay