Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε πρόσφατα το LinkedIn, η συντριπτική πλειοψηφία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στρέφονται προς τα social media για ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, τα social networks χρησιμοποιεί περίπου το 81% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και το 94% αυτών αποκλειστικά για σκοπούς marketing.
Διαβάστε ακόμα: Τα social networks με το μεγαλύτερο ποσοστό referral traffic
Τα social media φαίνεται να είναι ακόμα πιο σημαντικά, όμως, σε ραγδαία αναπτυσσόμενες εταιρίες, καθώς από αυτές που συμμετείχαν στην έρευνα (16% του συνολικού δείγματος), το 91% δήλωσε ότι τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης βοήθησαν στην αύξηση του awareness του brand τους, ενώ το 82% είπε ότι τους βοήθησε να συγκεντρώσουν νέα leads. Ταυτόχρονα, τα τρία τέταρτα των αναπτυγμένων επιχειρήσεων αύξησαν το budget που αφορά τα social media τον χρόνο που μας πέρασε.
Αυτά τα στοιχεία, είναι αρκετά σημαντικά για το LinkedIn, καθώς έχει εκατομμύρια μέλη που είναι entrepreneurs σε μικρές επιχειρήσεις. Έτσι, ανακοίνωσε την δημιουργία ενός νέου website που αποσκοπεί στην βοήθεια των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να χρησιμοποιήσουν σωστά και να εκμεταλλεύονται το LinkedIn για σκοπούς marketing και ανάπτυξης.
Διαβάστε ακόμα: 5 βασικά βήματα για να έχεις ισχυρή παρουσία στα social media!
Ωστόσο, τα δεδομένα αυτά είναι αρκετά καθησυχαστικά για τα ανταγωνιστικά social networks που μάχονται για τα company ads, κυρίως το Facebook και το Twitter.
Το Facebook, από την μία, έχει πολλά να κερδίσει από την προσέλκυση advertising μικρών επιχειρήσεων. Στην πλατφόρμα του υπάρχουν πάνω από 1 εκατομμύριο advertisers, αλλά 25 εκατομμύρια επιχειρήσεις έχουν ενεργές σελίδες στο Facebook, το οποίο σημαίνει πολλές αναξιοποίητες δυνατότητες εσόδων διαφήμισης.
Διαβάστε ακόμα: Αλλάζουν τα Facebook pages
Το Twitter, από την άλλη, επέκτεινε το τελευταίο τρίμηνο την self-serve διαφημιστική του πλατφόρμα, ώστε να προσελκύσει μικρομεσαίες επιχειρήσεις από τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία. Απόδειξη ότι βλέπει οικονομική αξία στις διαφημίσεις μικρών επιχειρήσεων!
Από τα παραπάνω βλέπουμε πόσο άρρηκτα δεμένη είναι η σχέση επιχειρήσεων με κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα social media για την προσέλκυση και διατήρηση πελατών και αύξηση του brand awareness, ενώ τα social media χρησιμοποιούν τα company ads ως πηγή εσόδων.
Πηγή: suit.gr
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!