Στα πλαίσια του συνεδρίου F8 το Facebook, προχώρησε στην ανακοίνωση του δικού του διαφημιστικού δικτύου για φορητές συσκευές.
Με ονομασία Audience Network, το διαφημιστικό δίκτυο του Facebook επιτρέπει στους προγραμματιστές να εμφανίζουν διαφημίσεις στις εφαρμογές τους για smartphones και tablets. Αυτές θα διατίθενται μέσα από την πλατφόρμα του Facebook και παράλληλα κάνουν χρήση των δεδομένων που έχει μοιραστεί ο χρήστης στην υπηρεσία έτσι ώστε να του εμφανιστούν σχετικές διαφημίσεις.
Στις διαθέσιμες επιλογές κάθε ενδιαφερομένου περιλαμβάνονται όλα τα δημοφιλή μεγέθη όμως δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας και άλλων προκαθορισμένων μεγεθών.
Στην παρουσίαση έγινε σαφές ότι το Facebook ξεκίνησε τις δοκιμές ήδη από το 2012 όμως στη συνέχεια προχώρησε στην αναβολή των σχεδίων προκειμένου να εστιάσει στις δικές του εγγενής διαφημίσεις. Τον περασμένο Σεπτέμβριο οι δοκιμές ξεκίνησαν και πάλι με τα δεδομένα να έχουν αλλάξει αφού με το υπάρχον διαφημιστικό του δίκτυο, το Facebook μπορούσε πλέον να δουλεύει απευθείας με τους διαφημιστές και τους εκδότες κερδίζοντας σημαντικά μεγαλύτερο ποσοστό.
Διαβάστε ακόμα: Επιλέγοντας τον κατάλληλο διαφημιστικό στόχο στο Facebook
Σε δηλώσεις της, η Sheryl Sandberg ανέφερε ότι οι δοκιμές του Facebook δείχνουν πολλά υποσχόμενες με αρκετά θετικά σχόλια. Κάθε ενδιαφερόμενος ή ενδιαφερόμενη μπορεί να επισκεφθεί τον παρακάτω σύνδεσμο για περισσότερες πληροφορίες.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Πηγή: insomnia.gr
Hashtags: #etherlogic #mobile #marketing #social #media #marketing mobile marketing