Μπορεί η επιχείρηση σας να προσφέρει το καλύτερο προϊόν σε σχέση με τον ανταγωνισμό, μπορεί οι υπηρεσίες σας να υπερέχουν στον κλάδο σας αλλά αυτό μπορεί να μην έχει καμία αξία αν οι υποψήφιοι πελάτες σας δεν μπορούν να σας εντοπίσουν. Ή μάλλον αν βρίσκουν τους ανταγωνιστές σας.
Για να μπορέσετε λοιπόν να κάνετε ορατή την επιχείρηση σας στις μηχανές αναζήτησης θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα πλάνο SEO το οποίο θα πρέπει να έχει σαν στόχο να σας εμφανίσει σε ψηλότερες θέσεις από τους ανταγωνιστές σας σε όρους αναζήτησης που πιθανόν χρησιμοποιούν οι υποψήφιοι πελάτες σας.
Αυτοί οι όροι αναζήτησης είναι γνωστοί ως Keywords. Επομένως, το ερώτημα που πρέπει να απαντήσετε είναι ποια keywords χρησιμοποιούν οι υποψήφιοι πελάτες σας όταν αναζητούν υπηρεσίες ή προϊόντα σαν τα δικά σας στις μηχανές αναζήτησης.
Διαβάστε ακόμα: SEO οδηγίες και τα “νέα” trends
Πριν ξεκινήσετε να ψάχνετε σκεφτείτε απλά ποιες λέξεις ή φράσεις είναι πιθανό να χρησιμοποιούνται για επιχειρήσεις σαν την δικιά σας. Για παράδειγμα αν έχετε ένα κατάστημα με αθλητικά παπούτσια στον Βόλο, τότε πιθανοί όροι αναζήτησης να είναι το “αθλητικά παπούτσια” ή “παπούτσια για τρέξιμο”. Συνδυάζοντας λέξεις σχετικές μπορείτε να φτιάξετε μια λίστα με αντίστοιχα Keywords που περιγράφουν σε μεγάλο βαθμό την επιχείρηση σας.
Εφόσον έχετε δημιουργήσει μια λίστα με 6-7 keywords ήρθε η ώρα να κάνετε την έρευνα σας. Ίσως το σημαντικότερο εργαλείο σας σε αυτό το σημείο είναι το keyword planner της Google. Εκεί μπορείτε να εισάγετε την λίστα σας και να πάρετε στοιχεία όπως μηνιαίους όγκους αναζητήσεων, προτάσεις για παραπλήσια keywords αλλά και χρήσιμα στοιχεία για τον ανταγωνισμό που υπάρχει σε κάθε keyword.
Διαβάστε ακόμα: Google Penalties στην Ελλάδα
Έχετε πλέον συλλέξει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για κάθε keyword στην λίστα σας. Το επόμενο βήμα είναι να τα αξιολογήσετε όλα συνυπολογίζοντας την δημοφιλία τον ανταγωνισμό και την αξία τους και καταλήξτε σε αυτά που πιστεύετε ότι σας εξυπηρετούν καλύτερα. Μπορεί να έχετε αρκετά κριτήρια στην διάθεση σας αλλά θα πρέπει να έχετε πάντα σαν προτεραιότητα την σχετικότητα ενός keyword με την επιχείρηση σας και τον μέσο μηνιαίο όγκο σε αναζητήσεις. Αποφύγετε την επιλογή πολύ συγκεκριμένων ή πολύ γενικών keywords όπως “παιδικά παπούτσια ποδοσφαίρου” ή απλά “παπούτσια”.
Τώρα που έχετε καταλήξει πλέον σε 2-3 keywords που σας περιγράφουν καλύτερα και είναι δημοφιλή, ήρθε η ώρα να τα χρησιμοποιήσετε στο website της επιχείρησης σας, στο blog σας ή όπου αλλού δημοσιεύετε στοιχεία για την επιχείρηση σας.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Γιώργος Καλαϊτζής @EtherLogic