Έχετε μια μικρή επιχείρηση και θέλετε να την προωθήσετε αλλά δεν είστε ειδικός. Τι πρέπει να κάνετε αν δεν αντέχετε το κόστος ενός ειδικού; Η λύση είναι απλή: Προσπαθήστε να σκεφτείτε σαν ειδικός. Αρχίστε να παρατηρείτε τι κάνουν μεγαλύτερες επιχειρήσεις από τη δική σας με το ίδιο αντικείμενο. Δημιουργήστε έναν κατάλογο με τις λύσεις αυτές και αρχίστε να σκέφτεστε πως θα μπορούσατε να τις προσαρμόσετε στα μέτρα σας. Επικεντρωθείτε σε καθεμία από αυτές και σημειώστε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που μπορεί να έχουν για τη δική σας επιχείρηση συμπεριλαμβάνοντας το κόστος εφαρμογής τους. Και κυρίως, βεβαιωθείτε ότι ασχολείστε τουλάχιστον με τα παρακάτω:
Διαφοροποιηθείτε: Κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει ένα slogan. Ποιο είναι το δικό σας; Σκεφτείτε τι είναι αυτό που σας διαφοροποιεί από τους μεγάλους ή μικρούς ανταγωνιστές σας και φροντίστε να το προβάλλετε παντού. Το στοιχείο που σας διαφοροποιεί από τους άλλους είναι το slogan που πρέπει να έχετε.
Διαβάστε ακόμα:Το γλωσσάρι του Facebook Marketing
Συνεργαστείτε: Εντοπίστε το κοινό σας και σκεφτείτε ποιες άλλες επιχειρήσεις προσπαθούν να το προσεγγίσουν. Εντοπίστε τις και συνεργαστείτε μαζί τους έτσι ώστε να το προσεγγίσετε από κοινού, με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, προσφέροντας πιθανώς πιο ολοκληρωμένες λύσεις.
Κατατμήστε: Χωρίστε το κοινό σας σε ομάδες με κοινά χαρακτηριστικά και δημιουργήστε προϊόντα ή υπηρεσίες που απευθύνονται σε κάθε μία από τις ομάδες αυτές.
Επεκταθείτε: Μήπως πουλάτε τα προϊόντα σας μόνο σε άλλους που τα μεταπωλούν; Αναρωτηθείτε αν έχετε τη δυνατότητα να προσεγγίσετε απευθείας τον τελικό καταναλωτή σας. Δεν χρειάζεται να ανοίξετε ειδικό κατάστημα, ευτυχώς υπάρχει και το internet.
Μπείτε στο διαδίκτυο: Αν η επιχείρησή σας δεν είναι στο διαδίκτυο, πρέπει να τη βάλετε αμέσως.
Μιλήστε με τους πελάτες σας: Ρωτήστε τους τι μπορείτε να κάνετε για να εξυπηρετήσετε καλύτερα τις ανάγκες τους. Μπορεί να εντοπίσετε έτσι μια νέα τάση την οποία μέχρι τώρα δεν είχατε αντιληφθεί ή να οδηγηθείτε στη δημιουργία ενός νέου προϊόντος.
Ασχοληθείτε με τα social media: Οι περισσότεροι από τους πελάτες σας ασχολούνται με τα social media, αυτό σημαίνει ότι εσείς δεν μπορείτε να απουσιάζετε από αυτά. Αν δεν αντέχετε το κόστος ενός ειδικού για να τα αναπτύξετε και να τα τροφοδοτείτε για την επιχείρησή σας φτιάξτε το δικό σας προφίλ και βεβαιωθείτε ότι περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες για την επιχείρησή σας. Σε αυτές περιλαμβάνεται το web site, το τηλέφωνο, links με τις περιγραφές των προϊόντων/υπηρεσιών σας, φωτογραφίες ή και σχετικά video. Και χρησιμοποιείστε λίγα λεπτά από το χρόνο σας καθημερινά για αλληλεπίδραση με τους φίλους/πελάτες σας.
Διαβάστε ακόμα:Πως οι marketers μπορούν να παρακολουθούν το Twitter;
Χρησιμοποιήστε το direct mail και τα email campaigns για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας: Μπορεί να είναι παλιομοδίτικες τεχνικές αλλά σε πολλές περιπτώσεις εξακολουθούν να λειτουργούν
Χρησιμοποιήστε το email για να διατηρήσετε την επαφή με τους πελάτες σας Επικοινωνήστε μαζί τους τακτικά με ειδικές προσφορές, συμβουλές για τη χρήση του προϊόντος σας, πληροφορίες για την αγορά, ή άλλο περιεχόμενο που θα τους βοηθήσει να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας ή/και να αγοράσουν από εσάς.
Προσθέστε share buttons στην ιστοσελίδα σας και ενθαρρύνετε τους επισκέπτες της να τα χρησιμοποιούν.
Η σημερινή τεχνολογία προσφέρει άπειρες δυνατότητες χαμηλού ή/και μηδενικού κόστους. Αξιοποιείστε τις με επιμονή. Μη περιμένετε αποτελέσματα από την πρώτη μέρα. Συνεχίστε να χρησιμοποιείτε αυτά που πιστεύετε ότι μπορεί να λειτουργήσουν στη δική σας περίπτωση και θα δείτε την επιχείρησή σας να αναπτύσσεται.
Πηγή: reporter.gr
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!