Το να παράγετε υψηλής ποιότητας leads αποτελούσε πάντα τον κύριο στόχο όλων των B2B ενεργειών σας. Ένας τρόπος για να βελτιώσετε τη διαδικασία δημιουργίας leads σας είναι να χρησιμοποιήσετε το email πιο αποτελεσματικά. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να σκεφτείτε είναι η λίστα σας και το πως θα τη μεγαλώσετε με τον σωστό τρόπο.
Υπάρχουν 3 βασικά πράγματα που πρέπει να ξεκαθαρίσετε πρίν ξεκινήσετε: 1) Αποφασίστε ποιους θέλετε να συμπεριλάβετε στις λίστες σας, 2) Προσπαθήστε να δημιουργήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο traffic στο site σας και 3) Κάντε μια προσφορά αρκετά δελεαστική ώστε οι (κατάλληλοι) άνθρωποι να εγγραφούν στη λίστα σας. Ας δούμε λοιπόν τα παρακάτω βήματα που αν τα ακολουθήσετε θα σας βοηθήσουν να μεγαλώσετε την λίστα σας σωστά:
Το να χτίσετε μια λίστα με emails είναι ένα παιχνίδι αριθμών. Βάλτε έναν στόχο για τον αριθμό των emails που θέλετε να συγκεντρώνετε σε μηνιαία βάση και προσπαθείτε να τον αυξάνετε.
Γνωρίζετε ποιο είναι το προφίλ των πελατών σας, το θέμα είναι πώς θα προσεγγίσετε κι άλλους σαν κι αυτούς. Χτίστε αναλυτικά το προφίλ, ώστε να στοχεύετε πιο σωστά.
Έτσι, επικεντρώνοντας τις προσπάθειές σας για εγγραφή στη λίστα στα προφίλ που έχετε φτιάξει, μπορείτε πλέον να στείλετε στοχευμένα μηνύματα και να βελτιώσετε τα conversion rates.
Διαβάστε ακόμα: Email Marketing – Πιο αναγκαίο απο ποτέ
Τα δεδομένα που συλλέγετε εξαρτώνται από την επιχείρηση και τον κλάδο που στοχεύετε. Μερικοί marketers συλλέγουν μόνο μια μικρή ποσότητα πληροφοριών, όπως το όνομα του ατόμου και την ηλεκτρονική του διεύθυνση. Άλλοι συλλέγουν επιπρόσθετες πληροφορίες, όπως όνομα επιχείρησης και τίτλο. Όσο περισσότερες πληροφορίες ζητάτε, τόσο λιγότεροι άνθρωποι θα συμπληρώσουν τη φόρμα, αλλά αυτοί θα έχουν περισσότερα κίνητρα και καλύτερες προοπτικές. Θα μπορούσατε να εξισορροπήσετε την ποσότητα των δεδομένων που ζητάτε με την αξία της προσφοράς. Να έχετε, επίσης, κατά νου ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την τεχνική του progressive profiling, βάση της οποίας συλλέγετε στην αρχή τις βασικές πληροφορίες που χρειάζεστε και σε δεύτερο στάδιο επανέρχεστε με νέα φόρμα για τη συμπλήρωση περισσότερων πληροφοριών..Έτσι, με την πάροδο του χρόνου χτίζετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τα άτομα που έχετε στη λίστα σας.
Δεν χρειάζεται να είστε ειδικός στη διαχείριση δεδομένων για να φτιάξετε μια λίστα με emails. Σιγουρευτείτε μόνο ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιείτε μπορεί να αποθηκεύσει τα δεδομένα που συλλέγετε και ότι θα σας επιτρέπει να τα βλέπετε και να τα επεξεργάζεστε διαχωρίζοντάς τα σε μικρότερες λίστες ή ομαδοποιώντας τα.
Πιθανόν να έχετε κάποιες διευθύνσεις email πελατών που δεν βρίσκονται στις λίστες των email σας, για παράδειγμα μέσα στο CRM ή σε κάποιο CSV αρχείο ξεχασμένο κάπου . Σε πολλές περιπτώσεις μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα email για να τροφοδοτήσετε τη λίστα σας.
Κανείς δε θα σας δώσει το email του εύκολα., πρέπει λοιπόν να τους δώσετε αντάλλαγμα. Η πιο συχνή προσφορά είναι η περιοδική αποστολή του newsletter σας. Άλλες συχνές μορφές προσφοράς είναι τα στατιστικά στοιχεία και τα events online.
Εναλλακτικά, μπορείτε να προσφέρετε ένα e-book ή διάφορες σχετικές πληροφορίες για το προϊόν ή την υπηρεσία σας με τη μορφή αρχείου για κατέβασμα.
Διαβάστε ακόμα: 7 συμβουλές για ένα αποτελεσματικό newsletter
Είναι σημαντικό να ζητάτε την έγκριση από τους επισκέπτες της σελίδας σας να λαμβάνουν emails από εσάς, το λεγόμενο opt-in. M’ αυτό τον τρόπο θα αποφύγετε να θεωρηθείτε spammer. Θα χρειαστεί να αποφασίσετε εάν θα χρησιμοποιήσετε opt-in ενός σταδίου ή opt-in δύο σταδίων. Το opt-in ενός σταδίου το μόνο που απαιτεί είναι να δίνουν οι χρήστες το email τους. Από κείνο το σημείο θα ξεκινήσει η λήψη email από εσάς. Το opt-in δύο σταδίων απαιτεί να εισάγουν το email τους, προκαλώντας έτσι την αποστολή επιβεβαίωσης του mail. Θα πρέπει τότε να κάνουν κλικ σε ένα link στο email επιβεβαίωσης για να επιβεβαιωθεί ότι έκαναν εγγραφή.
Υπάρχει μεγάλη ποικιλία διαφορετικών τύπων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να συλλέξετε τα email τους. Ένας συνηθισμένος τύπος είναι η sign-up φόρμα που τρέχει στη δεξιά πλευρά της ιστοσελίδας σας και που ζητάει από τους χρήστες να εγγραφούν σε κάτι, παραδείγματος χάρη στο newsletter σας. Άλλος συνηθισμένος τύπος είναι το lightbox το οποίο ξεπροβάλλει όταν κάποιος επισκέπτεται μια σελίδα στο site σας.
Tα social media εξελίσσονται τόσο γρήγορα που οι άνθρωποι μπορεί να φοβούνται μήπως μείνουν απ’ έξω από αυτά. Βεβαιωθείτε ότι προσφέρετε email εγγραφές στο πολύτιμο newsletters σας ή συνεχόμενες προσφορές σε κοινωνικά κανάλια και έπειτα σιγουρευτείτε ότι αυτά που τους στέλνετε συνάδουν με τις απαιτήσεις τους.
Διαβάστε ακόμα: Πέντε συμβουλές για να αναβαθμίσετε την ιστοσελίδα σας
Όταν φτιάχνετε τη λίστα σας, μία απλούστατη αλλά πολύ καλή πρακτική είναι να στέλνετε ένα email που να περιλαμβάνει τις λέξεις ‘ευχαριστώ’ ή ‘καλώς ήρθατε’, αφότου έχουν εγγραφεί Δημιουργήστε ένα trigger email, έτσι ώστε αυτό να γίνεται γρήγορα και αυτόματα.
Το να φτιάξετε μια λίστα με emails είναι μια διαρκής διαδικασία που έχει συνεχώς περιθώρια βελτίωσης. Βεβαιωθείτε ότι παρακολουθείτε τα conversion rates για τις sign-up φόρμες που χρησιμοποιείτε. Ελέγξτε διαφορετικές προσφορές, αντιγράψτε και φτιάξτε σχέδια για να δείτε κατά πόσο μπορείτε να βελτιώσετε τον αριθμό των email διευθύνσεων που μπορείτε να συλλέξετε σε μια εβδομάδα ή σε ένα μήνα.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!Γ.Κ. @ EtherLogic
Hashtags: #etherlogic #internet #marketing #email #list #creation internet marketing email list creation tips