Οι διαφημίσεις που βλέπουμε μέχρι σήμερα στο Facebook βασίζονται στα likes που κάνουμε, είτε σε σελίδες στο Internet, είτε σε Pages στο ίδιο το Facebook. Αυτό αναμένεται να αλλάξει σύντομα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.
Διαβάστε ακόμα: Οδηγός Email Marketing
Μέσα στις επόμενες εβδομάδες οι χρήστες του Facebook που βρίσκονται στην Αμερική θα αρχίσουν να βλέπουν διαφημίσεις που βασίζονται και στις ιστοσελίδες που έχουν απλώς επισκεφτεί στο παρελθόν. Είναι μια τακτική που χρησιμοποιείται ευρέως στο Internet, όμως μέχρι σήμερα το Facebook απέφευγε να χρησιμοποιήσει.
Facebook 2011: ad targeting is bad. We don’t do it. 2012: ok we’ll do it – but just a bit. 2014: ah fuck it. http://t.co/uaSqsw7Bfl
— Peter Kafka (@pkafka) June 12, 2014
Όποιος θέλει βέβαια να μην συμμετέχει στο πρόγραμμα, έχει τη δυνατότητα να το απενεργοποιήσει μέσα από το Digital Advertising Alliance. Εκεί μπορείς να επιλέξεις ποιες εταιρείες δεν θέλεις να χρησιμοποιούν Interest-Based Advertising τεχνικές για τον browser που χρησιμοποιείς. Στο Android πηγαίνεις στα Settings και κάτω από το Accounts, στο μενού Google -> Ads, ενεργοποιείς την επιλογή “Opt out of interest-based ad”. Αντίστοιχα στο iOS πηγαίνεις στο Settings -> Privacy -> Advertising και ενεργοποιείς το “Limit Ad Tracking”.
Ο χρήστης θα μπορεί να βλέπει πώς τον στόχευσε κάθε διαφήμιση.
Παράλληλα για όσους θέλουν να αρχίσουν να λαμβάνουν τις νέες ακόμα πιο στοχευμένες διαφημίσεις, το Facebook εγκαινιάζει το Ad Preferences, μια σελίδα που σύμφωνα με την εταιρεία θα σου δίνει τον έλεγχο στο ποιες από τις πληροφορίες που έχει στην κατοχή του το Facebook για τον εαυτό σου, θα μοιράζεται με τους διαφημιστές.
Διαβάστε ακόμα: Facebook & Twitter Engagement: νέα έρευνα!
Όπως είπαμε νωρίτερα, οι χρήστες που μένουν στην Αμερική θα δουν τις νέες διαφημίσεις μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Ο υπόλοιπος κόσμος θα ακολουθήσει λίγο αργότερα.
Αν θέλετε να μείνετε ενήμεροι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Πηγή: away.gr