Η διαδικασία γραφής ενός άρθρου δεν είναι εύκολη υπόθεση. Τις περισσότερες φορές χρειάζεται να καταναλώσεις αρκετό χρόνο, ίσως χρειαστεί να κάνεις και κάποια έρευνα για το θέμα που σε ενδιαφέρει να αναπτύξεις, θα πρέπει να φροντίσεις για ένα δελεαστικό τίτλο που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των αναγνωστών και να συνδυάσεις αποτελεσματικά όλους τους παράγοντες που θα συντελέσουν στην επιτυχία του άρθρου.
Ωστόσο, ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία ενός άρθρου, το οποίο συχνά μένει στο περιθώριο, είναι η χρήση δυνατών εικόνων.
Όπως λέει και η παροιμία, μια εικόνα ισούται με 1000 λέξεις. Συνεπώς, η δυναμική και η επίδραση των εικόνων στο μυαλό και το συναίσθημα του αναγνώστη, κάποιες φορές, έχουν να πουν πολλά περισσότερα από οποιαδήποτε πρόταση στο άρθρο σου.
Φαντάσου ένα βιβλίο χωρίς εξώφυλλο, ένα περιοδικό μόδας χωρίς φωτογραφίες και το Facebook χωρίς την δυνατότητα upload εικόνων.. θα είχε ενδιαφέρον; Μάλλον όχι..
Διαβάστε ακόμα: BlogPost Checklist!
Η δύναμη της εικόνας και η επιρροή της στην ανθρώπινη συμπεριφορά αποτελεί αντικείμενο μελέτης και έρευνας πολλά χρόνια τώρα. Αξίζει να αναφερθώ στην TED ομιλία του Jonathan Klein (Executive, Getty Images) το 2010, ο οποίος επεσήμανε ότι οι φωτογραφίες έχουν την δύναμη να προκαλούν αντιδράσεις στον κόσμο. Το ίδιο και η τακτική του shock advertising, κατά την οποία οι δυνατές εικόνες έχουν σκοπό να προκαλέσουν σοκ, να ενεργοποιήσουν και να αφυπνίσουν τον αποδέκτη και να προκαλέσουν αλλαγή στην στάση και συμπεριφορά του.
– Θα προσελκύσει την προσοχή και το ενδιαφέρον των αναγνωστών όταν εκείνοι αναζητούν γρήγορα πληροφορίες online και πελαγώνουν ανάμεσα στα τόσα πολλά άρθρα που δημοσιεύονται συνεχώς,
– Διαμορφώνει απόψεις, διεγείρει αντιδράσεις και προκαλεί συναισθήματα,
– Αφήνει την τελευταία οπτική εντύπωση στους αναγνώστες.
Διαβάστε ακόμα: Πως να φτιάξετε αποδοτικά CTA’s
Έχεις σκεφτεί ότι κάθε φορά που βρίσκεις μια εικόνα online και την χρησιμοποιείς στο άρθρο σου, χωρίς προηγουμένως να έχεις ελέγξει εάν υπόκειται σε περιορισμούς, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να παραβιάζεις την νομιμότητα χρήσης της δημιουργικής εργασίας του ατόμου που την δημοσίευσε;
Να το πω πιο απλά: Δεν έχεις το δικαίωμα να χρησιμοποιείς copyrighted images, δηλαδή εικόνες που ανήκουν στην πνευματική ιδιοκτησία άλλου, χωρίς προηγουμένως να έχεις ζητήσει την άδεια του ιδιοκτήτη τους. Είναι παράνομο, αντιδεοντολογικό και μπορεί να σε οδηγήσει σε πολλούς μπελάδες: από μια απλή επισήμανση από τον ιδιοκτήτη της φωτογραφίας έως αποκλεισμό του site/blog σου απο τις μηχανές αναζήτησης.
Ωστόσο, δεν είναι όλες οι εικόνες “απαγορευμένος καρπός”. Πολλές φωτογραφίες είναι διαθέσιμες κάτω από διαφορετικές συνθήκες αδειοδότησης και ένα φορέας αδειοδότησης που συχνά θα συναντήσεις online είναι το Creative Commons (CC).
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα τους, πρόκειται για ένα μη κερδοσκοπικό οργανισμό, ο οποίος επιτρέπει την ανταλλαγή και χρήση της δημιουργικότητας και γνώσης, μέσω δωρεάν νομικών εργαλείων. Ο οργανισμός εκτελεί ρόλο μεσάζοντα και δίνει στον χρήστη την άδεια να χρησιμοποιήσει και να μοιραστεί δημιουργικά στοιχεία (images, graphics, illustrations), εφόσον τηρεί τις προϋποθέσεις που έχει ορίσει ο κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων.
Διαβάστε ακόμα: Γιατί είναι το Content Marketing αναγκαίο για τις επιχειρήσεις
Για να εντοπίσεις σωστά μια εικόνα που δεν υπόκειται σε περιορισμούς χρήσης ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
Απο το εικονίδιο των ρυθμίσεων, επέλεξε > Advanced Search
Στην συνέχεια, στην κατηγορία Usage Rights επέλεξε ό,τι σου ταιριάζει καλύτερα απο τη λίστα
Μπορείς να αφιερώσεις ατελείωτες ώρες σ’αυτή την γιγαντιαία online βιβλιοθήκη αρχείων media. Περιλαμβάνει εκατομμύρια δωρεάν και υψηλής ποιότητας εικόνες και video και σίγουρα θα εντοπίσεις ό,τι αναζητάς.
– Pixabay
Δημοφιλής μηχανή αναζήτησης δωρεάν εικόνων, με πολλαπλά φίλτρα για να βρεις εκείνη που σου ταιριάζει καλύτερα.
Επιπλέον, μπορείς να ρίξεις μια ματιά σε ένα πλήρη οδηγό αξιόλογων sites, που προσφέρουν images και icons για να εμπλουτίσεις δημιουργικά το site/blog σου! Σίγουρα θα αποφύγεις προβλήματα σε θέματα copyright καθώς οι περισσότερες φωτογραφίες προσφέρονται εντελώς δωρεάν!
Αν κουράστηκες να ασχολείσαι με την αδειοδότηση, γιατί δεν δημιουργείς την δική σου, μοναδική φωτογραφία; Πλέον είναι πιο εύκολο από ποτέ να τραβήξεις μια φωτογραφία από το smartphone ή tablet σου και να την ανεβάσεις στο blog σου!
Σε κάθε περίπτωση, ό,τι κι αν αποφασίσεις να κάνεις με τις εικόνες των άρθρων σου, είναι σημαντικό να φροντίσεις για την βελτιστοποίησή τους (SEO). Οι χρήστες καταφθάνουν στο blog σου με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, οπότε το Search Engine Optimization σε συνδυασμό με επιπλέον παράγοντες επιτυχίας θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την επισκεψιμότητά (traffic) του.
Happy image hunting!
Πηγή: papaki.gr
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!