Το Facebook έχει θεσπίσει κάποιους κανόνες σχεδιασμένους κυρίως έτσι ώστε να προστατεύονται οι χρήστες από το spamming. Πολλές φορές θα έχετε πετύχει στο timeline σας δημοσιεύσεις (posts) που σας ζητούν να μοιραστείτε μια Fanpage ώστε να συμμετέχετε σε κάποιο διαγωνισμό για να κερδίσετε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία.
Αντίστοιχα πολλές φορές σας έχουν ζητήσει να κάνετε tag τον εαυτό σας ή φίλους σε κάποια διαφημιστική φωτογραφία για προωθητικούς λόγους. Και οι δύο παραπάνω περιπτώσεις απαγορεύονται από τους κανόνες του Facebook όσον αφορά τους διαγωνισμούς, κανόνες που συχνά αλλάζουν και χρειάζονται τη προσοχή σας.
Η τελευταία αλλαγή έχει να κάνει με την απαγόρευση του Fanpage Like Gate δηλαδή τη προτροπή σε χρήστες να κάνουν like μια σελίδα για να πάρουν μέρος σε κάποιο διαγωνισμό. Τι άλλη όμως απαγόρευση υπάρχει και αγνοοείτε;
Διαβάστε ακόμα: Το γλωσσάρι του Facebook Marketing
Το θέμα “Διαγωνισμοί στο Facebook” θέλει ιδιαίτερη προσοχή όσον αφορά το τι επιτρέπεται και τι όχι και επειδή οι κανόνες αλλάζουν τακτικά (και πολλές φορές χωρίς “ηχηρές” ανακοινώσεις), σας συγκεντρώνουμε σε ένα πίνακα το τι ίσχύει τώρα:
Που βάζουμε διαγωνισμούς | Που δεν βάζουμε διαγωνισμούς |
---|---|
|
|
Διαβάστε ακόμα: Οδηγός Email Marketing
Επιτρέπεται να ζητάτε από χρήστες για να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό | Δεν επιτρέπεται να ζητάτε από χρήστες για να συμμετάχουν σε διαγωνισμό |
---|---|
|
|
Διαβάστε ακόμα: Οδηγός επιτυχίας στο Twitter για μικρές επιχειρήσεις
Στους διαγωνισμούς πρέπει να συμπεριλάβετε: |
---|
|
Διαβάστε ακόμα: Πώς να εκμεταλλευτείτε το Facebook στην επιχείρησή σας
Πώς να ενημερώσετε τους νικητές |
---|
|
Επειδή το Facebook δε είναι δυνατόν να ελέγχει τις χιλιάδες facebook apps και τη χρήση των διαχειριστών fanpages συνεχώς, αν κάποιος παραβεί κάποιο κανόνα μπορεί και να τη γλυτώσει. Ωστόσο για να προστατευτείτε από παράπονα χρηστών και τον περιστασιακό έλεγχο “συμμόρφωσης” του Facebook, καλό είναι να ακολουθείτε τους παραπάνω κανόνες.
Αν το Facebook καταλάβει ότι δεν διεξάγετε σωστά τους διαγωνισμούς σας, τότε συνήθως σας δίνει κάποιες μέρες ώστε να διορθώσετε τα λάθη της καμπάνιας σας αλλά αν παραβαίνετε τους κανόνες επανειλημμένα τότε ο λογαριασμός και η fanpage σας θα πάψουν να λειτουργούν.
Αν θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με όλα όσα αφορούν το internet marketing, γραφτείτε τώρα στο Newsletter της EtherLogic. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να προωθήσετε την εταιρεία σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας!
Σχετικά με Spyros Mygdanis
Co-founder της EtherLogic και Web-Mobile Developer. Δημιουργεί και επιμελείται το περιεχόμενο του blog της EtherLogic και προγραμματίζει τη δημοσίευση άρθρων για θέματα που αφορούν το Internet Marketing. Στόχος του να κάνει γνωστές τις δυνατότητες της διαδικτυακής διαφήμισης ώστε να βοηθήσει τους ανθρώπους στη δημιουργία και προώθηση της ιστορίας, της ιδέας τους ή της εταιρίας τους online!