Εάν είσαι brand και στην εποχή που όλοι οι «πελάτες» σου δραστηριοποιούνται στα social media, εσύ δεν έχεις παρουσία σε αυτά τότε, το έχεις χάσει το παιχνίδι! Εάν όμως, έχεις δει την ευκαιρία που σου προσφέρουν αυτά τότε είσαι σε πάρα πολύ καλό δρόμο. Εάν παρακολουθείς τα trends ξέρεις πως το “place to be” είναι το Instagram. Γιατί; Επειδή το Instagram έχει καταφέρει να αυξήσει τον αριθμό των ενεργών χρηστών της πλατφόρμας του σε πάνω από 200 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα!
Και OK! Έφτιαξες τον Instagram λογαριασμό σου και σαν σωστός social media manager έχεις φτιάξει ένα πλάνο βάσει του οποίου θα πραγματοποιείς αναρτήσεις. Ωστόσο, γνωρίζεις πως αυτό από μόνο του δεν είναι αρκετό για να μπορέσεις να χτίσεις μια σχέση με το κοινό σου. Μια σχέση η οποία θα σε βάλει κατευθείαν στο newsfeed τους και θα τους κάνει να αλληλεπιδράσουν μαζί σου.
Διαβάστε ακόμα: Πώς να εκμεταλλευτείτε το Facebook στην επιχείρησή σας
Ισχυρή κοινότητα στο Instagram με τρεις τρόπους
Εάν τώρα ξεκινάς στο Instagram τότε βρες και κάνε follow τους ανταγωνιστές σου και δες τα hashtags που χρησιμοποιούν καθώς και αυτά που χρησιμοποιεί το κοινό στο οποίο στοχεύεις. Εάν το brand σου έχει να κάνει με φωτογραφικές μηχανές τότε βρες σχετικές εταιρείες αλλά και το σχετικό κοινό και δες τα hashtags που χρησιμοποιούν. Αφιέρωσε λίγο χρόνο και αλληλεπίδρασε με το περιεχόμενο που έχει αναρτήσει το κοινό σου κάνοντας σχόλια, likes και, γιατί όχι, ακολουθώντας τους!
Διαβάστε ακόμα: SEO οδηγίες και τα “νέα” trends
Όπως στο Facebook, έτσι και σε αυτό το μέσο κοινωνικής δικτύωσης κάποιος μπορεί να μπαίνει στο προφίλ κάποιου χρήστη και να βλέπει τις αναρτήσεις του χωρίς, όμως, να τον έχει κάνει follow! To «tab» photos of (όνομα χρήστη) δίνει τη δυνατότητα να δούμε φωτογραφίες και βίντεο που έχουν αναρτήσει οι φίλοι του χρήστη και να σχηματίσουμε μια εικόνα για αυτόν. Κάνοντας οι χρήστες tag το brand μας, μας βοηθά να αυξήσουμε το reach της δημοσίευσής μας και να «συστηθούμε» σε νέο κοινό.
Διαβάστε ακόμα: 7 βασικά στοιχεία μιας αποτελεσματικής αρχικής σελίδας
Εάν έχεις Facebook θα έχεις παρατηρήσει πως μεγάλα brands αναρτούν φωτογραφίες από ηλιοβασιλέματα, τοπία και γενικά φωτογραφίες με τις οποίες μπορεί το κοινό σου να ταυτιστεί. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να επεκτείνεις το reach σου και να αγγίξεις κοινό που, υπό άλλες συνθήκες, δε θα γνώριζε την ύπαρξη του brand σου.
Αλήθεια, η επιχείρησή σου χρησιμοποιεί το Instagram; Με ποιους άλλους τρόπους αλληλεπιδράς με το κοινό σου;
Πηγή: socialmedialife.gr