Το Twitter είναι ένα ταχέως αναπτυσσόμενο Social Media. Και ως τέτοιο αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο τις μικρές επιχειρήσεις που μπορούν να το εκμεταλλευτούν για να εμπλουτίσουν τις ενέργειες marketing που επιλέγουν.
Ένα από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το twitter είναι το γεγονός ότι μπορείς να ελέγχεις το χρόνο που επενδύεις σε ενέργειες κάνοντας το ιδιαιτέρα ελκυστικό για τους πολυάσχολους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που δεν διαθέτουν τους πόρους και τα κεφάλαια ώστε να επενδύσουν στα social media. Ακολουθούν τέσσερα βήματα τα οποία θα σας βοηθήσουν να υιοθετήσετε την βέλτιστη στρατηγική που να ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες τις επιχείρησης σας.
Δημιουργήστε Account με ύφος και στυλ που να ταιριάζει στη επιχείρηση σας
Είναι πραγματικά απαραίτητο να υιοθετήσετε ένα συγκεκριμένο στυλ γραψίματος καθώς και έναν σταθερό τόνο στην γλώσσα που χρησιμοποιείτε ώστε να ταιριάζει με το προφίλ της επιχείρησης σας. Οι 140 χαρακτήρες είναι πάρα πολύ λίγοι για αυτό επιλέξτε σοφά τις λέξεις που θα χρησιμοποιείτε σε κάθε tweet. Δώστε προσοχή στα visuals (avatar και background picture) καθώς είναι ελάχιστα αλλά μπορεί να κάνουν πραγματικά την διαφορά. Τέλος σιγουρευτείτε πως τα κείμενα στο Bio είναι περιεκτικά και συνάμα κατανοητά ώστε οι χρήστες να καταλαβαίνουν άμεσα το τι προσφέρει η επιχείρηση σας (περιορισμός 160 χαρακτήρων).
Επενδύστε στην συζήτηση
Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα Social Media στο twitter κυριαρχεί η συζήτηση και όχι ο διαμοιρασμός περιεχομένου. Λόγο της αμεσότητας στην φύση του καθώς και της ταχύτητας μέσα από την οποία μπορεί να εξελιχθούν οι συζητήσεις το Twitter αποτελεί τον καλύτερο τρόπο να επικοινωνήσει κανείς άμεσα με το κοινό που τον ενδιαφέρει. Τον τρόπο προσέγγισης αυτής της επικοινωνίας τον καθορίζει κανείς ανάλογα με τον σκοπό για τον οποίο χρησιμοποιεί το account.
Επενδύστε λοιπόν στην συζήτηση. Χρησιμοποιείστε όλα τα εργαλεία που σας δίνει η πλατφόρμα για αυτό το σκοπό και να έχετε πάντα κατά νου ότι όσο περισσότερα posts κάνετε τόσα περισσότερους followers αποκτάτε. Χρησιμοποιήστε hashtags σχετικά με τον κλάδο σας και εμπλακείτε σε συζητήσεις για θέματα που άπτονται της ειδικότητας σας, δώστε απαντήσεις σε προβλήματα που άλλοι αναφέρουν και ενισχύστε τα retweets. Με αυτό τον τρόπο κάνετε την φωνή της επιχείρησης σαν να ακουστεί καθώς ενισχύετε ταυτόχρονα την συμμετοχή τρίτων.
Διαβάστε ακόμη: Επιχορήγηση έως 10,000€ σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις για κατασκευή ιστοσελίδας
Μοιράστε σχετικό περιεχόμενο
Όπως προείπαμε η συζήτηση είναι αυτή που παίζει τον κύριο ρόλο στην επιτυχία σας στο Twitter. Ωστόσο είναι αρκετά χρήσιμο να σχεδιάσετε μια στρατηγική για το περιεχόμενο που έχετε την δυνατότητα να διαμοιράσετε στο κοινό σας.
Ένα έχετε blog τότε είναι σχεδόν αυτονόητο ότι μπορείτε να διαμοιράζετε τα posts σας, εναλλακτικά μπορείτε να μοιράζετε ενδιαφέροντα άρθρα ή αναφορές από τρίτα site καθιστώντας το account σας ενδιαφέρουσα πηγή ενημέρωσης για το κοινό σας. Χρησιμοποιήστε από καιρού εις καιρόν φωτογραφίες ή video, δώστε στο κοινό την δυνατότητα να διαμοιράσει το δικό σας περιεχόμενο.
Μετρήστε την επιτυχία σας και επαναπροσδιορίστε τις κινήσεις σας
Επενδύοντας χρόνο στο twitter είναι εξαιρετικά αναγκαίο το να μετρήστε τα αποτελέσματα τον ενεργειών σας. Αξιολογήστε τις με βάση τα retweets και τα favorites καθώς και τα replies που είχατε. Συνδυάζοντας και την πλατφόρμα του Google Analytics μπορείτε να βρείτε χρήσιμα στοιχεία για τις επιδόσεις σας στο twitter. Όπως πχ. πόσο traffic δημιούργησαν τα tweets σας στο site σας καθώς τι CTR και τι Bounce Rate.
Διαβάστε ακόμη: Οδηγός χρήσης για τα Google Analytics
Συγκεντρώνοντας όλα αυτά τα δεδομένα μπορείτε να αποκτήσετε μια πλήρη εικόνα του τι αποδίδει και τι όχι και σίγουρα αυτό μπορεί να αποτελέσει οδηγό για κάποιες αλλαγές στην στρατηγική που ακολουθείτε.
Εσείς έχετε σκεφτεί να χρησιμοποιήσετε το twitter σαν εργαλείο για την επιχείρηση σας; Αν ναι τι σκοπό θα σας ενδιέφερε να εξυπηρετούσε; Πείτε μας την γνώμη σας αφήνοντας ένα σχόλιο.
Μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στο blog της EtherLogic για να λαμβάνετε και στο email σας ενδιαφέροντα άρθρα για το Internet Marketing και τα Social Media
G.K. @ EtherLogic
hashtags: #etherlogic #socialmedia #marketing #smallbusiness #twitter social media marketing twitter for small business